آرزوهای نزدیک..

[عنوان ندارد]

چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۱، ۰۸:۴۱ ب.ظ
تو صحن حرم پیامبر

اونجایی که میگفتن کوچه ی بنی هاشم بوده

مینشستم و زانو  مو بغل میکردم

و زل میزدم به آدما..

سمت راستم حرم بود

سمت چپم قبرستان بقیع..

یه تیکه از بهشت بود..

آرامش محض..

یه بار سرمو گذاشتم رو پاهامو چند دقیقه خوابیدم..

آرامش بخش ترین خواب زندگیم بود..

دلم تنگشه..

دلم برا آرامش اونجا تنگه..

سرگردون شدم..

روحم زخمی شده..

باید برم پیش طبیب..

طبیب میدونه باهام چی کار کنه که خوب بشم..

یا امام رضا(علیک السلام)...

شما طبیب مایی..

منو راه میدین بیام پیشتون..؟

 منم غریبم یا غریب الغربا...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۲۱
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۲)

این وبلاگت از قبلی خیلی بهتره
دلنشین تره
جدی میگم!!!!!

پاسخ:
چرا..؟!!!
دوشنبه ی هفته ی پیش، درست اولین روز شعبان و که روزه گرفتم، روزی که رسول مهربانی در ماه خودش توصیه به روزه گرفتن اون روز و5شنبه کردن، صبح که بیدار شدم برام معلمم که اکنون در سرزمین ابراهیم و اسماعیله ، پیام داده بود:
" ... هم اکنون نزدیک باب السلام سلامت را به رسول مهربانی و رحمت رساندم. خوب بنگر تا نگاه پر محبت و سبزش را بر زندگیت حس کنی..."
تو مدینه دیده ای شاید حس نکنی حس منی رو که مدینه ندیده بی تاب محمدم...
شایدحس نکنی که...
این روزا پر از سکوتم... طنین نام من کجا و بارگاه رسول الله کجا...
...
نمیشود نوشت... حالم همان شعری است که نوشته بودم و به گمانم کلمه ی ثبت را نزده ام که برسد و تایید کنی
من همان بیت آخرم: به ایستگاه رفته تکیه داده ام...
سلام رفیق
خوبی؟؟
قصه تازه ای نیست...
قصه غصه ای قدیمی....
ممنون از توجه ات رفیق
پاسخ:
همه بهش مبتلا شدیم..
۲۲ تیر ۹۱ ، ۲۳:۴۶ پسر انسان
سلام...
امیدوارم همیشه هوای دلتان بارانی باشد
منم میخوام.
دقیقا با این روش سیمکارت مقصدی که انتهای کد نوشته شده شارژ میشه

ببین مردم ما چجوری میخوان سر همدیگه رو کلاه بذارن اونوقت میگیم چرا مهدی نمیاد

استاد رائفی پور تو یه سخنرانیش میگه مهدی بیاهای ما بسیار شبیه نامه هایی هست که به امام حسین نوشتن و یه شعر میخونه که میگه مهدی نیا ... (حتما شنیدیش)
...
۲۲ تیر ۹۱ ، ۱۸:۳۲ نغمه های قلم من
خوشا به حال غریبی که در صحن کبریا خفته باشد !!!
این ترفندی رو که این بابا نوشته رو نذاشتی اینجا ولی بذار یه چیز بهت بگم

من کارم خدمات کامپیوتریه و چند ساله دارم کارت شارژ میفروشم و تقریبا مطمئنم هیچ ترفندی نیست که شارژ بیشتر بده چون طرف تو کامپیوتر هست و هیچ وقت یه شرکت نمیاد یه ترفند به سیستمش بده که ملت با یه شارژ سه برابرشو بگیرن مگر برا تبلیغات که اونو هم معمولا خودشون رسانه ای میکنن

ترفند رو نذاشتی ولی ممکنه ترفنده انتقال شارژ برات نوشته باشه یعنی تو در واقع فکر میکنی داری با اون شارژ سیمکارت خودتو شارژ میکنی ولی رمز برا یه سیمکارت دیگه ارسال میشه

البته در مورد قسمت اول نظرم مطمئنم که هیچ ترفندی وجود نداره ولی در مورد دومی که هدف از این پیامی که بهت دادن چی بوده رو مطمئن نیستم فقط یه حدسه

امیدوارم تو همه مراحل زندگیت موفق باشی
چقدر امشب احساسِ آرامش می کنم!

حس میکنم زمان نگه داشته شده

و یه سکوتِ محض داره با من صحبت میکنه ...

آروم و بی دغدغه
سلام و عرض ادب...
۲۱ تیر ۹۱ ، ۲۰:۴۴ تنهاترین پسردنیا
سلام عزیزم اول این ترفندبادقت بخون


میتونید با یک کارت شارژ 2 تومنی یا 5 تومنی و کدی که پایین میدم حدودا 3 برابر افزایش شارژ داشته باشد .

البته شارژ 5 تومنی باشه بیشتر شارژ اضافه میشه . این ترفند هم فقط 2 بار واسه هر سیمکارت جواب میده به

نظرم از 5 تومنی استفاده کنید بهتره چون 2 تومنی زیاد شارژ اضافه نمیکنه. 2 بار امتحان کنید 2 تا شارژ 5 تومنی.

بیشتر از 2 بار بزنید خط مسدود میشه

(روش.........)

______________________________

تاحالانفرات زیادی ازاین ترفنداستفاده کردندوجواب هم داده است وامیدوارم بررای توهم جواب بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی