آرزوهای نزدیک..

عنوان ندارد..

يكشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۰، ۱۱:۲۳ ب.ظ
خدایا صبای من تو دلش غمه..

 دستشو بگیر..

.

.

خدایا قرار بود چی بشیم

چی شدیم....

کمک کن کم نیاریم..

 .

.

یکی یکی داریم جون میدیم پای امتحانای ریزو درشتت....

هر شب یک فصل...

هر شب یه جا رو مرور میکنیم...

 یه سفره پهن کرده بودم واسه خودم...

اینجا درس...

اونجا زندگی...

فلان جا کار...

قربون دستت که همشو ریختی به هم....

حالام داریم یکی یکی با هم چیزای جدید میچینیم...

تازه میفهمم تو سفره من...

جای تو از همه خالی تر بود...

.

.

این الهی نامه رو مهمان خدا نوشته بود

وگرنه ما رو چه به الهی نامه و این چیزا...

ما هنوز تو روزمرگی هامون گیریم..

                                                                                                          

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۰۷
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۵)

خیلی قشنگ بود

جز الهی نامه های اون
حرف خودت رو دوس داشتم رفیق
پاسخ:
شما لطف داری..
۱۱ اسفند ۹۰ ، ۱۰:۳۵ شورش علیه طمع
سلام آبجی من اومدم.این پستت خیلی زیبا بود نمیدونم چرا هر وقت مبام وبت حالم یه جوری میشه راستی آهنگم تونستم دانلود کنم.گلزار شهدا چند روز پیش رفتم ولی شایدم امروزم برم .حتما از جانب شما هم زیارت میکنم.موفق باشی
پاسخ:
یا علی
متن هات خوشخلن به منم یه سری بزن
پاسخ:
مهشاد جان قبلن هم گفتم آدرستونو صحیح وارد نکردید!
۰۸ اسفند ۹۰ ، ۱۰:۴۱ رفتم رفتی رفت...به همین سادگی صرف میشویم
کمی کمتر دلم را هم زنید

من منتظرم

منتظر شاید از آن عرش خبر آید باز

که نگوید تو بایست، راه رفتن بسته است

که نگوید همه رفتن، تو برگرد به شهر

چرک ها را کمتر در دلم خاک کنید

من هنوز آدممو دل دارم

سر آن سفره پر رنگ ریا

یاد او را بخاطر دارم

من هنوزم به وقتِ گله با چرخ فلک

شوق نجوا به کویش دارم

من همانم

همان

روح این جامد فانی

که به احساس خروشید

واسطه. فیض. خدا.

راه رفتن هنوزم باز است...

سلام و خداحافظتون باشه.
دم مصنف و دم انتشارت گرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی