آرزوهای نزدیک..

عمل مقدس ریا!

دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۱، ۰۷:۰۹ ب.ظ

ترک همه ی گناه هان را ول کردیم

و چسبیدیم به ترک ریا!

حربه ی شیطان است دیگر..

هرکار خوبی که میخواهی انجام بدهی

سریع خیز برمیدارد

که هی..

حواست کجاست؟

ریا ست .. ریا..

نکن..

و تو هم از خدا خواسته !

ترکش میکنی!!

.

.

نکن عزیز من..

نکن..

تو کارت را انجام بده..

شیطان میترسد که نکند کسی عمل تو را ببیند و

هوس کند که همان را تکرار کند..

یک بار ملاک ریا بودن عمل یا نبودنش را باهم دوره کردیم..

یادت که هست.. مشق امشب من..

همان را بذار جلویت

و خلاص..

البته علاقه و تلاش برای اینکه دیگران هم از عملت مطلع شوند و خوششان بیاید را هم

به آن لیست اضافه کن.

 

.

.

استاد میگوید وقت های بیکاری یا وقتی هایی که نیازی به حرف زدنت نیست

ذکر بگو غفلتت از بین برود..

به جای حرف های بیهوده زدن

ذکر بگو غفلتت از بین برود..

به جای غیبت کردن و هزار کوفت و زهر مار دیگر!

ذکر بگو غفلتت از بین برود

(البته از کوفت و زهر مار هم بدتر است! باور کن...)

دیگری زیر لب زمزمه میکند

که ریا میشود...!!

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۰۷
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۹)

روباه به کلاغ : چه سری چه دمی، یه آواز بخون

کلاغ پیتزا زد زیر بغلش و گفت :

آن موقع که گولم زدی کلاس دوم بودم الان لیسانسم !

روباه میگه: میبینم پیر شدی پروبالت ریخته

کلاغ تا بالهاشو باز میکنه پز بده پیترا میفته !

روباهه پیتزا رو برمیداره میگه :

اوسگل اون موقع منم سرباز معلم بودم حالا استادم !

... به ریا
۰۹ اسفند ۹۱ ، ۲۰:۰۱ ستار(خرابات)

آیت الله بهجت هم مطالبی با همین مضامین فرموده بودند.حتی به نظرم(اگر اشتباه نکنم)فروده بودند در مواقعی که میترسید ریا نشود حتما عمل را انجام بدهید....

خودمانیم شیطان کارش را خوب بلد است.

با سلام

مطلب شما با لینک زیر در "نقل قول"درج گردید:

http://www.naghleghol.ir/index.php/religion-2/308-%D8%B9%D9%85%D9%84-%D9%85%D9%82%D8%AF%D8%B3-%D8%B1%DB%8C%D8%A7

با تشکر از مطلب زیبای شما.
پاسخ:

تشکر

خدا: کمی ذکر بگو بالاخره روزی بر روحت  اثر خواهد کرد....
تلقین ذکر به مرده هم اثر میکنه چه برسه به من....
هرچند که من هم مرده ای متحرکم.....
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** **** ***** ******

این ریا هه خیلی دست و بال من و میپیچونه اغلب...

باید فکری به حالش کنم...

اعوذبا لله من الشیطان الرجیم ...

ومن شر الوسواس الخناس.

کلیپی زیبا از شبکه نصر درباره مسلمانان مظلوم در سراسر جهان - بهمراه زیرنویس فارسی
A clip about Muslims being oppressed around the world
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?cid=15&lid=7830

گاهی وقت ها خودمون رو با گفتن این کلمه گول می زنیم!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی