آرزوهای نزدیک..

شما می دانید..؟

پنجشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۰، ۱۰:۲۱ ب.ظ
خسته ام..

خسته..

و یقینا تو از من خسته تر..

من گناه میکنم و خستگی گناه خسته ام میکند

و تو مرا میبینی و  در را ه نبودنم خسته ات میکند

میدانم..

کمی که فکر میکنم میبینم

من هم شبیهم به همانها که منتظر جدت بودند

ولی با هربادی که میوزید به سمت همان باد حرکت میکردند!

آنها منتظر بودند

انتظار کشیدند

اما با شمشیر به استقبال رفتند

من خجالت میکشم

بگویم

بیا..

من..

من ..

من..

اگر اعمال من مانع ظهور باشد چه..؟

اگر من هم وقتی آقا آمد سرم جای دیگر گرم باشد چه..؟

.

.

نمیدانم

حقیقتا نمیدانم..

من نمیخواهم جزو توابین یا  جزو یاوران مختار باشم

من میخواهم با خود امام باشم

در کنارش..

نکند دیر آماده شوم!

شما میدانید کی آقا می آید؟

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۲۴
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۱)

تو چقد خوبی
من جمعه ها یاده امام زمان میوفتم.........
معمولیم اما خدا رو خیلی دوستـــــ دارم
السلام علیک یا امام الحی...
سلام
فقط میتونم بگم:
اللهم عجل لولیک الفرج.
این تنها سوالی که همیشه تو ذهنمه و هنوزم جوابی واسش پیدا نکردم.
پاسخ:
به این فکر کن که ما چقدر سهم داریم تو تعجیل در ظهور..
آقای مهربانی

از دست فراقت گله دارم ،گله دارم

هر روز همین مساله دارم گله دارم

جا مانده ترین لاله ی باغ شهدایم

دل تنگی صد قافله دارم گله دارم

من داغ برادر به جگر دارم وسوزم

زین غم که از او فاصله دارم،گله دارم

بی کرببلا هیچ دم آرام نگیرم

آقا گله کم حوصله دارم ،گله دارم

یک نامه نشد تا که برای تو نویسم

صد ها ورق باطله دارم ،گله دارم.

اللهم عجل لولیک الفرج
غروب جمعه رسیده است و باز تنهایی / غروب این همه غربت چرا نمی آیی؟!
زمین به دور سرم چرخ می زند پس کی / تمام می شود این روزهای یلدایی . . . ؟
سلام دوست جون
دوباره اومدم بگم لینکت کردم بی اجازه !!!
ببشید
پاسخ:
موفق باشید
یا صاحب الزمان...
اگر حجاب ظهورت وجود تار من است به حق زینب خدا کند که بمیرم.
اللهم عجل لولیک الفرج.
hamishe az khdam miporsam biad ke chi beshe?
پاسخ:
جوابی هم به سوالت دادی ؟
ishala tofighesh ro dashte bashim va be moghe hazer beshim...ishala aghamon ro tanha ne,izarim...
۲۴ آذر ۹۰ ، ۲۲:۵۶ رفتم رفتی رفت...به همین سادگی صرف میشویم
ساعتای بیداری عقربه ها هم خفته اند
تو چرا بیداری!؟
آخر نظاره کن ببین
انتظار زمان هم ته کشیده است
و دیگر تو را هم که نای زنگ زدن نیست
بگذار...
بگذار تو هم با غفلت بگذر
که انگار نه بیداری بود و نه دیداری...

خداحافظمون باشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی