آرزوهای نزدیک..

شب پانزدهم ماه رجب..

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۰۸ ب.ظ
میدانید..

وقتی سفره ی مشکلاتم را پهن میکنم

و دستم را زیر چانه ام را میگذارم

و شروع میکنم به شمردن

یک.. دو.. سه..

نمیدانم چه میشود که یک هو

در لابلای درد هایم

یک چیز نا آشنا پیدا میکنم..

هرچقدر که وارسی اش میکنم نمیشناسمش

انگار یکی از آن بالا آن را درسفره ام انداخته

روی اش نوشته:

بشمار..

اما بدان در این کره ی خاکی کسی

زندگی میکرده است

که صبر را خسته کرده..

همین.

حالا به شمارش ات ادامه بده..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۱۶
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۵)

salam, vaghan afarin, kheili webe ghashangi darin.
پاسخ:
کو دل قشنگ...؟
دو جمله ی اولم خطاب به کامنت خانم یا آقای (پرواز ) بود
چند کامنت بالاتر....
خانم یا آقاى پرواز ١٤ معصوم هم از (ما ) بودن ازفضا که نیومده بودن!!!
ماشاالله اطلاعات...!


فقط پستایی که راجب خدا مینویسی قشنگن دختر اسفندی...

پایدار
پاسخ:
ممنون از حضورتون
ممنون از جوابت، البته بعد سر نماز فهمیدم منظور بی بی ان، موقع خوندن آپت داشتم شعر عجب صبری خدا دارد و می خوندم واسه همین فکرم جای دیگه بود!
من که هر وقت خدا رو واقعا از ته دلم حس کردم
دیگه همه چیزایی که ازش میخواسم یادم رفتهه....
خیلی ممنون قشنگ بود
صبر کردن خیلی سخته خیلی...
پاسخ:
معمولا کارای سخت ارزش دارن..
خداوند حضرت زینب رو از ما آفرید می دانید چرا از 14 معصوم نبود می خواست به ما بگه که می شه انسان عادی بود و صبر داشت...
پاسخ:
بله..
من قبول دارم که واقعا شرایط حضرت سخت بوده اما وقتی یادم به مشکلاتی الان دارم و باهاش درگیرم میوفتم چون هیچ نمی دونم باید چی کار کنم میگم یعنی مال من سخت ترنیست؟شاید اگه منم هدفم و گم نمی کردم ...
نمی دونم
پاسخ:
به قول یکی از دوستانم ، همه ی درد ما از جهل ماست..
سلام.
متوجه نشدم!... کی صبر و خسته کرده؟!
ابوالبشر؟؟؟
پاسخ:
حضرت زینب سلام الله علیها در جواب برادرشون وقتی که ازشون میخوان که صبور باشن میفرمان زینب صبر رو خسته خواهد کرد..
vaghean che sabri
adam yadesh miofte ghati mikone
che berese vasash etefagh biofte
پاسخ:
بله..

میدونی امروز داشتم به همین مساله فکر میکردم اما واسم سوالی ایجاد شد که جواب نداشت
پاسخ:
چه سوالی؟
۱۶ خرداد ۹۱ ، ۲۲:۵۰ رفتم رفتی رفت...به همین سادگی صرف میشویم
اما بدان در این کره ی خاکی کسی

زندگی میکرده است

که صبر را خسته کرده...........................سلام زیبا و به حق نوشتین...........ممنون..................خدا حافظتون باشه.
پاسخ:
یا علی
دوست ندارم
منظور نوشته ها رو بگم تا بدونم درسته یا نه
با تصور خودم لذت بخش تره
خوب بود
مرسی
پاسخ:
یا علی
۱۶ خرداد ۹۱ ، ۲۲:۴۳ لبریز محبت و سراپا دردم
مجلله زینب (سلام الله علیها)!
از همان ابتدایی که خداوند او را آفرید روح لطیفش را چشمه ی علمی از همان علم لدنی قرار داد.اینها کوچک و بزرگ ندارند.
درمقام علم لدنی حضرت زینب همین بس که حضرت سجاد(علیه السلام)به علم او تصدیق فرمود:
((انت بحمدالله عالمه غیر معلمه فهمه غیر مفهمه)).
۱۶ خرداد ۹۱ ، ۲۲:۳۳ لبریز محبت و سراپا دردم
سلام علی قلب زینب الصبور...

ممنون از راهنمایی شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی