آرزوهای نزدیک..

شب بیست و هفتم ماه رجب...

پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۹ ب.ظ


امشب لیله المحیا..

هر کسی مریضشو ببره پیشه امیر المومنین شفا گرفتنش رد خور نداره..

 

یا امیر المومنین..

کاش تمام زندگیمو

تمام دار و ندارمو میگرفتی

فقط  امشب اجازه میدادی

دلمو دخیل ضریحت میکردم..

که شفا بگیره...

که شفا بگیره....

که شفا بگیره..

که مبعوث بشه..

مبعوث..

و صدای ناله ی شیطان بلند بشه..

...

عجب خیال خوشی...

عجب..

ببخشید که آرزوی دور کردم..

آرزو که بر جوانان عیب نیست..

هست...؟

 

السلام علیک یا امیر المومنین..

چقدر این لقب برازنده ی شماس..

آخ......

.

.

امشب چه خبره..

چه پیوندیه بین محمد.صلی الله علیه و آله. و علی.علیه السلام....

که محمد.صلی الله علیه و آله. مبعوث میشه

و علی .علیه السلام.شفا میده..

.

.

یا رسول الله..

این بار اگر رام بدی

سربه زیر

ساعتها ،روبروی گنبد سبز رنگت زانو میزنم..

تو کوچه ی بنی هاشمی که اثری ازش نمونده..

تو بهشت حرمت..

السلام علیک یا رسول الله یا رحمة للعالمین..

سلام بر تو ای کامل کننده ی مکارم الاخلاق..

مبعوث شدنتون مبارک سرورم..

 ..

امشب ..

27 رجب..

ازکدوم حرم بگم..

.

.

یا امام رضا...

داغ زیارتتون

تو ماه رجب....

مهر شد روی دلم...

 

سلام دادن به شما از راه دور، تنها دلخوشیه مائه آقا جون..

 

السلام علیک یا ابالحسن..یا علی بن موسی الرضا..

 

 

...................

 

*الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمومنین علی ابن ابیطالب علیه السلام.. :)

 

* روز شادی شیعیان علی .علیه السلام. مبارکتون باشه :))

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۶
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۶)

چقدر زیبا...
پاسخ:
...
۱۷ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۴۵ طلبه بازیگوش...
سلام
خوب هستین؟
اگه میتونین تو قسمت وبلاگ مشاوره کمکی کنین خدمتتون هستم

پاسخ:

   سلام

اگه کمکی از دستم برمیاد

حتما استقبال میکنم.

 

یا علی.علیه السلام.

تو داغ یه حرم موند به دلت....من داغ شش حرم.......................

پاسخ:
   و داغ سامرا..
۱۷ خرداد ۹۲ ، ۰۷:۴۳ زندگی شیرین است با حضور آقا
بسم الله
سلام علیکم
اول از بابت لینکهای خوبتون تشکر می کنم.
بعد از اون مبعث رسول اکرم صل الله علیه و آله رو خدمتتون شادباش عرض می کنم.
پست شایسته ای بود. بله مهم اینه که در هر حال عشق به ولایت ائمه در خون مون موج میزنه .انشاالله که خودشون دستگیر این بنده ی کمترین باشن.
پاسخ:

   علیکم السلام

 

یا علی.علیه السلام.

چه تصاویر زیبایی در این پست استفاده کردید...
پاسخ:
ممنون از لطفتون
انقدر این چند روز از امام رئوف و حرم اباعبدالله برایم خبر آورده اند که...
دلم تنگه...
اما ...
این دل مهر شده دیگه کی میخواد خوب بشه؟؟
خسته ام
و پر از بغض و حسرت....
با این دل کجا جای من است امشب؟؟
پاسخ:

اینجوری نگو..

آقامون رحمة للعالمینه..!

همه رو راه میده..

 

لبخند بزن رفیق..

خدارو شکر کن که شیعه ی امیر المومنینی..

کی از ما خوشبختره تو این عالم...؟ :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی