آرزوهای نزدیک..

سهم من از غیبت تو..؟

دوشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۰، ۰۳:۲۸ ب.ظ
۱۱۷۰ سال....

محرومیت هجران

غربت طرد شدن

و

سهم من...؟

.

.

یا ایها العزیز..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۸/۱۶
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۳)

دوست عزیز سلام
محرم نزدیکه امیدوارم بتونیم از محرم خوب استفاده کنیم
اما برای درست استفاده کردن از محرم چی کار کردیم
میگن یکی از عرفا برای استفاده از شب قدر از سال پیش شروع میکرده ما که عارف نیستیم پس حداقل بیایم هدیه ای داشته باشیم تا به اقاجونمون تقدیم کنیم
من تصمیم گرفتم با کمک دوستام یه ختم قران کنیم اگه شما هم دوست داری به اقاجونت هدیه بدی بیا توی وبم ادامه مطالب اولین پست جزء های برداشته شده مشخصه اگه دوست داشتی بهم بگو اسم شما هم بنویسم تا توی این کادو شریک باشی..

از اینکه به وبم اومدی ممنونم عزیز دلمـــــــــــــ....
پاسخ:
یاعلی
هر کجا سلطان بود، دورش سپاه و لشگر بود / پس چرا سلطان خوبان بی سپاه و لشگر است، با خبر باشید ای چشم انتظاران ظهور / بهترین سلطان عالم از همه تنهاتر است .... الهم عجل لولیک الفرج ......
ممنون که سرزدی منم آرزوی موفقیت براتون دارم نتونستم همه پستارو بخونم ولی این پستت قشنگ بود دعا بفرمایید
پاسخ:
یا علی
۱۶ آبان ۹۰ ، ۱۵:۴۳ رفتم رفتی رفت...به همین سادگی صرف میشویم
با گذر عمر برایم مبهم تر شد که به وصال نزدیک تر می شوم یا در فراق غرق تر...

ممنون مطلب زیباتونم...خدافظتون باشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی