آرزوهای نزدیک..

زندگی خصوصی!

پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۱، ۰۹:۳۵ ب.ظ
اساسا خانومای ایرانی خود خواه و خود محور هستن

دوس دارن خودشون در آرامش کامل باشن و

هیچ سختی نبینن

اما یه خانم دیگه به خاطر نداشتن همسر

تو هزار نوع مشکل و سختی و خطر باشه!

همشم به ما یاد دادن اگه همسرت رفت با یه

خانم دیگه حتی اگه بی سرپرست باشه

یا شرایطشو داشته باشه

 ازدواج کرد چه خیانت بزرگی کرده!!

و کلا این مسئله رو قبیح و زشت نشونمون دادن!

بعد که اون خانم به فساد کشیده بشه

میشینن با دوستاشون ساعتها پشت سرش غیبت میکنن

که وای وای !! چه زن بدی....!! دیدی چی کار کرد؟

خدا لعنتش کنه که جامعه رو به فساد میکشونه!

باید تقوای الهی پیشه میکرد!!!

باید خود داری میکرد!

باید تو سر همه احساسات و نیازاش میزد!!

بعله..

یکی نیست بهشون بگه..

شما زندگی در کمال آرامش و خوشی بهتون خوش میگذره احیانا؟

نماز روزه هاتون قبول!

غیبتتون قبول!

همسر مبارک خوب هستن؟؟

تقوای الهی اصلا میدونی با چه ت نوشته میشه؟؟

شما برو زندگیتو بکن عزیزم..

برو..

کاری به این کارا نداشته باش!

اون دنیا باهم صحبت میکنیم!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۳
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۸)

قانع نشدم اما به خودم قبولوندم جز استثنائاته این مورد!
متعه نمیدونم چیه!برام بگولطفا.
مشهد؟!واقعا داری میای؟؟؟!!!
سلام.
راستش نمی فهمم مردی که زن داره چرا باید زجر بکشه؟؟؟!!!
قطعا هر زنی دوس داره مردش مال خودش باشه و متقابلا مردها هم و این شعاره اگه بگیم زنی چنین فداکاری ای بکنه!
رها من و ببخش اما حرفات اصلا برام قابل قبول نیست! اصلا نمی فهممشون!
به شخصه بسیار خوشحالم شرایط جامعه اینه وگرنه هر مردی به خودش اجازه می داد به بهانه های مختلف و با توجیه شرع و حکم خدا ده تا ده تا زن بگیره و کیفش و کنه!...
احیانا منظورت مستقیم به من بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
نه
سلام.چه تند تند بروز میشی!چه خبره!....
واسه تک تک آپات حرف داشتم اما به همین جدیده اکتفا می کنم.
همه ی حرفات درست اما زن دارای خودداریه.خودش و کنترل کنه تا یه مرد بی زن بیاد سراغش.حتما میگی ببین تو هم راضی ای دیگران زجر بکشن اما خودت نه!
اما رها اصلا از نظر من قابل قبول نیست!اگه خودم تو این شرایط باشم میگم طلاقم بده بعد بره یکی دیگه رو بگیره.حالا به نظرت اون زن مایه ی سختی من نشده؟!اگه بمونمم که دیگه بدتر!میشه مرگ تدریجی...
گمونم داری واسطه ی چنین ازدواجی میشی!مواظب باش زن اولیه نفرینت نکنه....
خب خدایی سخته اصلنم قابل قبول نیست نه واسه عرفش من کاملا نظر شخصیمو گفتم!
پاسخ:
امیدوارم منظورمو متوجه شده باشی اگه باز جای نامفهومی بود بگو که توضیح بدم.
کلیپ زیبا شبکه نصر درباره تفسیر واقعی حجة السلام پناهیان از دفاع مقدس
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?cid=15&lid=6941
سلام
ممنون خدا قبول کنه
رها جان عزیزم قرار نیست که هر زنی بیوه شد یه مرد زن دار بره بگیردش
مگه مرد بی زن کمه؟
بعد اینکه هر زن یا مردی به خاطر نیازاش که قرار نیست بره گناه کنه
با غیبتو تهمتم کاملا و به شدت مخالفم
اگه به گناهای خودمون فک کنیم دیگه وقت فکر کردن به گناهای همسایه رو پیدا نمیکنیم چه برسه به حرف زدن بهشون
کافیه تو سختیها صبر کنیم
ان مع العسر یسرا
پاسخ:
شیطان هرگز بیکار نمیشینه...
دقیقا...
بعضی وقت ها حلال خدا رو هم حروم می دونند
پاسخ:
از حروم هم بدتر!!
بــــــــــــابـــــــــــــــــا

فک کن
نه خدایی
کاملا با حرفت موافقم
ولی اگه بعدا همسر من بخواد زن بگیره
یا همون سرپرستشون بشه من چه رفتاری از خودم نشون میدم؟؟؟

من واقعا به این پستت ایمان دارم ولی قبول کن خیلی سخته
پاسخ:
گفتم که حاضریم دیگران سختی بکشن ولی ما هرگز !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی