آرزوهای نزدیک..

رجب...شعبان....رمضان....رمضان...رمضان.....

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۳۷ ق.ظ

لذت مناجاتت را از من گرفت گناهانم..

و من چه غافلانه خیال میکنم

اتفاقی نیافتاده که...

 

دوماه فرصت دق الباب دادی..

رمز ورود را استغفار گذاشتی..

نصیحتم کردی
که اگر زکام داشته باشم

مزه ی غذا را نمیفهمم..

گفتی بیا این داروهای استغار را بخور

تا مزه ی غذاهای نایاب مهمانی را بچشی

من اما..

فراری ام..

عبد گنهکار فراری...

 

چند روز به ماه مهمانی مانده..؟

ما یاد گرفته ایم برای مهمانی های این دنیا از چند ماه قبل آماده شویم..

اما برای رمضان...

 

لذت مناجاتت را از من گرفت گناهانم..

و من چه غافلانه خیال میکنم

اتفاقی نیافتاده که...

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۸
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۷)

۲۹ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۳۸ آفـتابـــــــ گـردان

بسم الله الرّحمن الرّحیم


سلام



تلنگر به جایی است که کاش تکان دهدم


التماس دعای بسیار و سپاس

من اصلا اصلا اصلا اصلا اصلا آماده ی رمضون نیستم.......................................................................

چه خاکی به سر کنم رها؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

.

.

.

قالبت و دوس ندارم!سیاهه...!برخلاف آرزوهات که نورن...!

.

.

.

 

پاسخ:

   مث من...

 

استغفار.. استغفار...استغار......

این ماه، ماه استغفاره...

قطعا راهش همینه..

.

.

.

به خاطر شما رنگشو روشن کردم.

حالا دوسش داری؟

با سلام

مطلب شما با لینک زیر در سایت "نقل قول" درج گردید:

http://naghleghol.ir/index.php/multimedia-2/802-%D9%87%D8%B1-%DA%86%D9%87-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B4%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%DA%AF%D9%86%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%86%D9%85-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B4%D9%85

"منتظر مطالب زیبای شما هستیم"
پاسخ:
  سلام.
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۱۱ روح الله فاضل

«ما یاد گرفته ایم برای مهمانی های این دنیا از چند ماه قبل آماده شویم..

اما برای رمضان...»

قابل تامل بود ممنون....

مهمانی چقدر نزدیک است و من چقدر غافل. . .
پاسخ:
امان...
سلام
یادمه بچه که بودم رجب و شعبان رو به شوق دیدن رمضان دعا می خوندم روزه میگرفتم و... تا آماده شم تا مهمون خوبی باشم
اما...
چند وقتیه که انگار....
پاسخ:

سلام..

خوشبحالت که حداقل تو بچگی

مهمون خوب بودن رو تجربه کردی....

 

وکاش بفهمم چقد دستم خالی است....
پاسخ:
امان از غفلت که تمام وجودمو گرفته...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی