آرزوهای نزدیک..

دعوت

پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۲۱ ق.ظ

هرسال دعوتم میکنی..

و من هرسال جای دیگری دعوت بوده ام

هرسال دستت را به سمتم دراز میکنی

و من هرسال دستانم در دستان دیگری بوده

هرسال سرم شلوغ است با تنهایی خودم

وقت لبیک گفتن نداشتم..

من که هرسال دعوتت را رد کردم..

پس چرا دوباره دعوتم کردی...؟

خدای من..

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۰۴
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۵)

بازم دعوتم کرد که بگه اگرچه تو منو نمیخوای اما من همیشه خواستمت....
بازم دعوتم کرد که بگه کجا بهتر از در خونه من سراغ داری.
دعوتم کرد تا بگه هنوزم دوست دارم
دعوتم کرد که بگه توبه کن و خجالت نکش و بیا پیش خودم
دعوتم کرد که بگه خیییییییییییییییییییییییییلی مهربون و بخشندست
دعوتم کرد که بگه بنده هاش زیادن اما منو فراموش نکرده.........
خدایا ممنون که صدام رو میشنوی و هوامو داری.میدونم خییییییییییییییلی بدم اما تو کمکم کن تا فقط واسه خودت باشم.....
امشب عرشیان همه منتظرند تا به بهترین آرزوی ما آمین بگویند

فردا جمعه است , یابن الحسن (عج) اگر آرزوی من و همه شیعیانت

ظهور تو بود , فردا کنار ما بودی

سلام رها خانم عزیز...
به رسم ادب امشب برا آرزوهای هم دعا کنیم
راس حاجات سلامتی و تعجیل در امر فرج/
پاسخ:
الهی آمین..
۰۴ خرداد ۹۱ ، ۱۹:۲۰ رفتم رفتی رفت...به همین سادگی صرف میشویم
کاش قسمتم بشه امشب برام دعا کنید

سلام و خدا حافظتون باشه
پاسخ:
دعای برای فرج فراموش نشه..
liaghate dige
پاسخ:
همه رو دعوت کرده..
۰۴ خرداد ۹۱ ، ۰۰:۲۴ ابراهیم آخوندی
با سلام
وب جالبی داری انشالله موفق باشید
تقدیم :
دل و چشمم به راه نور شماست
شب و روزم پر از عبور شماست
یوسف فاطمه -گل نرگس
احسن الحال من ظهور شماست
اندکی صبر سحر نزدیک است...
التماس دعا
پاسخ:
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی