آرزوهای نزدیک..

دعوت

شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۰، ۰۶:۳۳ ب.ظ

یک کارت برای امام رضا،مشهد

یک کارت برای امام زمان ، مسجد جمکران

یک کارت هم برای حضرت معصومه ، قم

این یکی را خودش برده بود

انداخته بود توی ضریح

چرا به عروسی شما نیاییم؟

کی بهتر از شما؟

ببین همه آمدیم..

شما عزیز ما هستی.. >

حضرت زهرا آمده بود به خوابش

درست قبل عروسی..

 

یادگاران/ کتاب شهید ردانی پور

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۱۵
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۴)

به این فکر نکرده بودم که اونایی که رفتن اون دنیا هم دل دارن :(
میتونیم امامارو واسه جشنامون دعوت کنیمــ ....:×
رها جون مرسیـــ بابت این همه پستای قشنگو با معنیـت
پاسخ:
اونا میان به شرط اینکه تو جشنامون گناهو راه ندیم..
تو را گم می کنم هر روز و پیدا می کنم هر شب

بدینسان خواب ها را با تو زیبا می کنم هر شب
khosh be sa'aadateshoon...Ede khoobi bood man ke payam!!
۱۵ بهمن ۹۰ ، ۱۸:۵۱ رفتم رفتی رفت...به همین سادگی صرف میشویم
خوش بحالشون...

حقیقتا ابتکار معصومانه ای بخرج دادن...

سلام و خداحافظتون باشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی