آرزوهای نزدیک..

دست من و دامان تو..

يكشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۰، ۱۱:۳۶ ب.ظ
دلم خوش است به اینکه

 اگر خوب نیستم

حداقل آدمهای  خوب را دوست دارم..

خدایا !

این دوست داشتنم را چند میخری؟

میخواهم با آن تو را بخرم ..

میدانم که فقیرم..

اما من تو را میخواهم..

فقط تو را..

من فقیرم و تو دارا

میدانم که مهربان هم هستی..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۱۸
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۴)

خدایا عمریست دستم را گرفته ای...
مبادا رها کنی...

بی نگاه عشق مجنون لیلی نداشت ، بی مقدس مریمی دنیا مسیحایی نداشت ، بی تو ای شوق غزل آلوده ی شب های من ، لحظه ای حتی دلم با من هم آوایی نداشت .
ما از خدای گم شده ام او به جستجوی ماست...
خدا را نمی شناختم ودر این گمان که فقیرم
پس از لختی که فکرم رشد کرد
بر این باور شدم که دارا ترینم
چون خدا را دارم و همیشه در یاد من است
با هیچ کس معامله نمی کنم این دارایی خود را
حتی با خدایم
چه لذتی بالاتر ازین؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی