آرزوهای نزدیک..

خیمه

جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۱، ۰۱:۰۸ ب.ظ
دیشب تلویزیون داشت فلسطینو نشون میداد

داشتن خونه هاشونو خراب میکردن..

با بی رحمی تمام.

مادره گریه میکرد..

بچش گریه میکرد..

داشتن از درون میسوختن..

آواره شدن..

کجا برن..؟

به کی پناه ببرن..

تقلا میکردن..

داد میزدن..

فایده نداشت..

همه چیز داشت نابود میشد............

آه..

آآآه...

آهههه...

وقتی خیمه ها رو آتیش زدن

بعضی از بچه ها

به خاطر شدت دود راه فرارو گم کردن..

میرفتن سمت آتیش..

بعضی هاشون گم شدن..

به کی باید پناه میبردن...؟

تا حالا ترس شدید افتاده به جونت...؟

آآه......

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۱۹
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۵)

خواستم ازتوبنویسم آقا
اماگریه امانم نداد
یاحسین(ع)
پاسخ:
...
سلام رها جون همه کامنتها رو خوندم از اول فقط یه حرف

درست چیه؟

چه کاری درسته؟

من کجام؟

رها هیچی بدتر از این نیست که خودتو گم کنی اخه باد غرور منو گرفت به خودم مطمئن بودم محکم راه میرم همچین طوفان بهم زد که نیستو نابود شدم

حالا با هم داریم یه راهیو طی میکنیم که دوباره برگردیم تو جاده ولی این بار باهم

اما من نمیدونم ینی فک میکنم یادم رفته گیج شدم که راه کدوم طرف بود الان باید چیکار کنم

اونم چشماشو بسته دستشو داده به من

برا همین باید خیلی حواسمو جمع کنم یه وقت زده نشه سعی میکنم خیلی بهش گیر ندم اما گاهی میترسم شل بگیرم

حالا تو این وضعیت خراب خودمم راهو گم کردم ینی یادم رفته
میشه یکی به من کمک کنه بگه باید چیکار کنم

میخوام دستوالعمل بهم بدین نه شعار البته رها همیشه دستورالعمل داده تا شعار اینبارم یه چیز مشت ازت میخوام مثل همیشه

با علی از یا علی یک نقطه کم دارد ولی

این کجا و آن کجا
پاسخ:
یا علی(علیه السلام)
حدیث و نوشتم.ممنون
رمان جدید سید مهدی شجاعی بی نظیره" کمی دیرتر"
فصل سومش وحشتناک بود.وقت کردی بخونش و معرفیش کن.
.......................................................
من هنوز خسته ام...
اما قراره بلند شم...
قراره واسه خودم کاری کنم...
قراره دست و پایی بزنم...
موسی که نیستم معجزه شه...
سرخوشم...
باید به قدر سرخوشیم کاری کنم...
می خوام معامله کنم...
"ایمان دارم معامله با خدا فقط سوده"...
هیچی ندارم...
میخوام چندصفحه قران و چند روز روزه ی ناخالص بگیرم کف دستم و برم بازار خدا...
5شنبه میرم گوهرشاد...
همونجایی که خدای خوشبوی من بهم لبخند زد...
5شنبه شب اول محرمه...
نمیدونم میشه یا نه اما...
باید برای خودم کاری بکنم...
هیچ رمقی برام نمونده..
فقط بقدر یه یا علی گفتن...
برای 5شنبه ی من دعا کن رها...
باید برای خودم کاری بکنم...
پاسخ:
قطعا سود میکنی.قطعا.قطعا
...
ظلم
بوده-هست-خواهد بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی