آرزوهای نزدیک..

خدا کند که کسی حالتش چو ما نشود..

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۵ ق.ظ


میگفت :

دانشجوها وقتی عشق را برایم شرح می دهند این طور می گویند:

"انقدر دوستش دارم که وقتی نامش می اید نفسم تنگ می شود ،ضربان قلبم اوج می گیرد ،دست و دلم می لرزد،صورتم داغ می شود و دستانم سرد،لکنت می گیرم ...

یادش گرمای زندگیم است ،به یاد او زنده ام ،قلبم برای او می تپد..."

گمانم عاشقت شدم آقا!

.....

* چقدر فاصله دارم با محبتت حتی .. آقا جانم..

* به ماه رمضان نزدیک میشویم ......شرم.....سکوت... و حتی استرس...

چطور چشم در چشم ماه رمضان بیندازم...؟

یکی باید واسطه شود...

 

 

 

 

*اَللّهُمَّ اِنْ لَمْ تَکُنْ غَفَرْتَ لَنا فیما مَضى مِنْ شَعْبانَ فَاغْفِرْ لَنا فیما بَقِىَ مِنْهُ .

خدایا اگر در آنچه که از ماه شعبان گذشت ما را نیامرزیدی٬ پس بیامرز ما را در آنچه که مانده است از آن...

 

* لطفا کمی به خودمان زحمت بدهیم و قدر پدر و مادرمان را بدانیم.

وقتی این پست را خواندم دلم برای مادر عزیزتر از جانم که از تمام مادرها مادرتر است و از تمام پدرها پدرتر ،تنگ شد...

جعلت فداک...

 

* امام جماعت مسجدمان میگفت در آستانه ی ماه رمضان با هرکس قهرید آشتی کنید

باید پاک وارد ماه رمضان بشوید

میگفت هرچه امانت به گردنتان است به دست صاحبش برسانید

میگفت مال هایی را که خمسش را ندادید سهم امام است

امانت امام را بپردازید..

مال حرام به بچه هایتان ندهید..

افطار و سحر با مال حرام.................

 

 

*خداکند که کسی حالتش چو ما نشود..

زدام خال سیاهش کسی رها نشود..

خداکند که نیافتد کسی ز چشم نگار

به نزد یار چو ما پست و بی بها نشود..

جواب ناله ی مارا نمیدهد دلبر

خداکند که کسی تحبس الدعا نشود

شنیده ام که از این حرف یار خسته شده

خداکند که به اخراج ما رضا نشود.....

.

خدا کند که کسی حالتش چو ما نشود...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۵
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۳)

خدایا کمکم کن پیمانی را که در طوفان با تو بسته ام در آرامش فراموش نکنم...
پاسخ:
آخ گفتی..
سلام بعد از مدتی بروز شدم
یا علی ع
پاسخ:

سلام

 

سلام
زیبا
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
موفق باشید

تا اگر گذرت افتاد...

      ضامن این صید کوچک شوی...

            بسیار عالی...

پاسخ:
  دست اون کسی که این عکسو درست کرده و این متنو باهاش نوشته درد نکنه!
۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۸:۱۵ طاها رحمانی
سلام 
سخن از زبان ما میگویی
داشتم فکر میکردم اگر اجباری نبود شاید نمیومدم به مهمونی
اخه وقتی احتمال میدم صاحبخونه نشناستم..

عرفناک برحمتک!
دعوتید 
یاعلی
پاسخ:

سلام

 

صاحبخونه نشناسه؟؟

مگه میشه؟

امکان نداره!!

برای تک تکمون دعوتنامه فرستاده.

الهی مددی...

پاسخ:
یا رب ارحم....

خدا کند که کسی تحبس الدعا نشودش و خوووووووب فهمیدم....

پاسخ:

 خوشبحالت که فقط یه تیکه شو خوب فهمیدی..

ولی با این همه یقین دارم که خدا حکیمه...رحیمه....ستارالعیوبه....

 

چه قشنگ نوشتی:"چطور چشم در چشم ماه رمضان بیندازم..."
از خدا بخوایم توفیق بندگی خالصانشو بهمون عطا کنه تو این ماه مبارک هرچند میدونم من ِ گنه کار لیاقتشو ندارم..ا
میدوارم با روزه ی زبان و دل و چشممون ، دل مادرمون حضرت زهرا(س) رو شاد کنیم.آمین
پاسخ:

چی گفتی خاهر....

امیدوارم با روزه ی زبان و دل و چشممون دل مادرمون زهرا سلام الله علیها رو شاد کنیم............

 

هر روز بی تو روز مباداست/
سلام عزیزم.ممنونم از حضورتون.آره واقعا نیمه شعبان حال و هواشم بی نظیر بود تو جمکران.ممنونم.چه زیبا به قلم میکشی حرفهاتونا،واقعا لذت بردم از خوندن 10،11 تا از پستتون.انشالله اگه عمری بود میام پستهای بی نظیرتونا میخونم.انشالله لحظه به لحظه زندگیتون خدایی باشه.
پاسخ:

 سلام

خوش اومدید.

لطف دارید شما

انشاالله....انشاالله.... این دعا تقدیم به همه ی خواننده های وبلاگ..

۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۵:۵۵ باران نور
خدا خدا کند که نباشد....
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۲:۱۰ آفـتابـــــــ گـردان

حق با شماست...(درباره بیت آخر)


: )

پاسخ:
یا علی.علیه السلام.
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۲:۰۰ آفـتابـــــــ گـردان

بسم الله الرّحمن الرّحیم


سلام...


التماس دعا...


راستی شاعر این شعر را می شناسید؟


و بیت آخر

مریض عشقم و من را طبیب لازم نیست

خدا کند که مریضیّ من دوا نشود ...


تا جایی که من درین فضای مجازی دیده ام شعر از امام خامنه ای عزیز است


*برای پیوند پست سپاس

پاسخ:

سلام

بله میشناسم.

بیت آخر رو خودم حذف کردم چون وصف حالم نبود.

من کجا و مریض عشق شدن کجا..

به نظرم این بیت مخصوص خود حضرت آقاس ..

 

* برای پست خوبتون سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی