آرزوهای نزدیک..

خانه از پای بست ویران است..

سه شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۳۸ ق.ظ
ناراحت بود ازاینکه دین  داری چقد سخته!
ناراحت بود ازاینکه روز به روز داره مسائل جدیدی رو یاد میگیره که اجراش براش سخته

خواستم بگم باید خدارو شکر کنیم که هنوز زنده ایم و فرصت داریم برای جبران
خدارو شکر کنیم که این  شوک ها تا وقتی زنده ایم داره بهمون وارد میشه
و این مسائل رو تا وقتی زنده ایم داریم متوجه میشیم و بی خبرو غافل و جاهل از دنیا نمیریم
براش مثال زدم
مردی اومد خدمت امام صادق علیه السلام
گفت ما یه همسایه داریم که کنیزش خواننده س
وقتی میرم قضای حاجت ، طولش میدم که صدای کنیزو بیشتر بشنوم و لذت ببرم
امام علیه السلام فرمود: برو غسل کن، نماز بخون، و توبه کن!
خدارو شکر که تو این حالت از دنیا نرفتی وگرنه دچار سوء عاقبت میشدی
خداروشکر که خدا بهت توفیق داد بیای اینجا بپرسی، بفهمی و توبه کنی..

بعدش میگه دارم فکر میکنم چقد امام صادق علیه السلام سطحی نگر بودن!!!
ینی به خاطر یه آهنگ..... ؟ خب خوشش میومده بیچاره...


اونوقت وقتی یکی از اساتید بهشون گفتن زیر بنای مسائل اعتقادیت ایراد داره

کلی ناراحت شد که من نماز میخونم، روزه میگیرم..... چرا باید استاد به من همچین حرفی بزنه.....


* حالا این یه نمونه کوچیک بود
خیلی از ما زیر بنای مسائل اعتقادیمون ایراد داره
وای از اون روزی که گندش دربیاد...
ان شاالله تا زنده ایم بریم و درستش کنیم...
رجب فرصت خوبیه..


* اون دختر هم دختر خیلی خوب و صاف و صادقیه مطمئنم اگه خودش بخواد به لطف و ربانیت خدا به زودی خیلی از مبناهای فکریش درست میشه.

* رجب داره میرسه رفیق.......
من که میدونم چقد منتظرش بودی..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۹
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱)

آهای دختر تهرونی !

کدوم رفیقته که چشم انتظار تر از من واسه رجب بوده ؟؟؟

( آیکون حسود بخیل) !!!

پاسخ:
خطاب دقیقا با شما بود!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی