آرزوهای نزدیک..

حنجره

شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۱، ۰۲:۳۰ ب.ظ
حنجره ای که برای شما نخونه

از شما نگه..

 باید برای همیشه ساکت باشه.

این حنجره  به درد من نمیخوره..

 

یا ذبیح الله ادرکنی..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۲۷
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۵)

یه جمله می چرخه بین بچه ها...
که یه خورده جای فکر داره...

با حسین از یا حسین یک نقطه کم دارد ولی...
این کجا و آن کجا...
چند وقتیه هر روز میام نو وبلاگت ولی نظری نمیذارم اخه حرفی برا گفتن ندارم

یه گره ای تو کارم دارم که جز خودشون کسی نمیتونه بازش کنه

فقط یه کاش تو دلم میذاره

ژریشب داشتم روضه رقیه گوش میدادم تو جمله هایی که گفت یه جمله خیلی اتیشم زد

وقتی از ناقه افتادن خانوم گفتن اخ بابا

درد من یه سر سوزن از درد ایشونم نیس ولی بی ژدری بد دردیه

کاش منم بابا داشتم

یا مهدی به حق رقیه ظهور کن

یا غیاث المستغیثین اغیثنی
پاسخ:
یا علی(علیه السلام)
یاذبیح الله ادرکنی....
التماس دعا
۲۷ آبان ۹۱ ، ۱۸:۵۹ زندگی شیرین است با حضور آقا
سلام
ایام سوگواری اباعبدالله و یاران با وفایش رو تسلیت میگم
خوشحال شدم از زیارت وبلاگتون.
موفق باشین
یا مهدی
پاسخ:
سلامن علیک.
زینب جان، شرمنده ایم که بهای حسینی شدن ما بی حسین شدن تو بود ....
و شرمنده تر آنکه تو بی حسین شدی و ما حسینی نشدیم
پاسخ:
از شرمندگی هم شرمنده ام من.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی