آرزوهای نزدیک..

جلوه‌ای از ادب امام سجاد (ع)

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۱، ۰۱:۰۱ ب.ظ
بیماری شدیدی گرفتم،

 پدرم فرمود: چه میل داری؟

گفتم: میل دارم از جمله کسانی ‏باشم

که در مقابل آنچه پروردگارم

برای من در نظر گرفته

 چیزی را پیشنهاد نکنم

 (یعنی در مقابل ‏امر خدا تسلیم و راضی باشم)

پدرم فرمود: آفرین بر تو

که شبیه ابراهیم خلیل (ع) هستی

که هنگامی ‏که جبرئیل (ع)

 (در حالی که او در میان آتش بود) گفت: چه نیاز داری؟

 ابراهیم (ع) فرمود: ‏چیزی به پروردگارم پیشنهاد نمی‌کنم،

او خودش برای من کافی است،

 و بهترین وکیل است.. ‏.


منبع: بحارالانوار جلد 46 صفحه 67 ‏

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۱۸
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱)

وقتی میام وبت واقعا اروم میشم
ممنون
راسی
میتونم ادرس جدید وبت را لینک کنم؟؟؟
پاسخ:
شما صاحب اختیارید..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی