آرزوهای نزدیک..

تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل..

جمعه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۵۷ ب.ظ

 

 بسم الله الرحمن الرحیم

 

إِنَّهُ کَانَ فَرِیقٌ مِّنْ عِبَادِی یَقُولُونَ رَبَّنَا آمَنَّا فَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَا وَأَنتَ خَیْرُ الرَّاحِمِینَ

فَاتَّخَذْتُمُوهُمْ سِخْرِیًّا حَتَّى أَنسَوْکُمْ ذِکْرِی وَکُنتُم مِّنْهُمْ تَضْحَکُونَ

إِنِّی جَزَیْتُهُمُ الْیَوْمَ بِمَا صَبَرُوا أَنَّهُمْ هُمُ الْفَائِزُونَ

 

 

به نام خداوندی  که هم رحمت عام برای تمام بندگانش دارد و هم رحمت خاصی مخصوص مومنان..

 

حقیقت این است که گروهی از بندگان من در دنیا میگفتند:

پروردگارا ایمان آوردیم..

پس مارا ببخشای و برما رحمت آور که تو از رحمت آورندگانی..

ولی شما آنان را به تمسخر گرفتید تا آنجا که تمسخرتان از مومنان شما را

از یاد من به فراموشی انداخت

و شما همواره به آنان میخندیدید

من هم امروز که روز جزاست مومنان را به پاس اینکه در برابر ریشخند شما

شکیبایی کردند و بر یاد من استوار بودند

پاداش دادم که تنها آنان سعادتمند باشند.

آیات 109-111 سوره مبارکه مومنون

.

.

.

.

اگه شکیبا نیستی

اینم یکی از راه هاش:

 

امیر مومنان، علی علیه السلام:

إن لَم تَکُن حَلیما فَتَحَلَّم فَإِنَّهُ قَلَّ مَن تَشَبَّهَ بِقَومٍ إِلاّ أَوشَکَ أَن یَکونَ مِنهُم؛

اگر بردبار نیستی خود را بردبار نشان ده

و بردباری را برخود تحمیل کن زیرا

کمتر اتفاق می افتد کسی خود را شبیه قومی گرداند

و یکی از ایشان نشود.

نهج البلاغه حکمت 207

.

.

.

یا علی(علیه السلام)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۶
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۶)

خجسته میلاد گل واژه مهر و محبت، شکوفه خوشبوی رسالت و امامت، حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر مبارک باد
پاسخ:

برشما هم مبارک

این بنده ی حقیر تو را جا نمی شود

این ذره ذره ذره که دریا نمی شود

کرمی که تن سپرد به نفرین پیله ها

آخر چطور مظهر پروانه می شود؟؟؟

" من" این وجود گمشده در گردبادها

باری مسلم است که پیدا نمی شود

" من" این هویت به خطا رفته ی پلید

دیگر به هیچ وجه مصفی نمی شود....

خورشید خوب فکر درخشندگی نباش

این جغد کور راهی فردا نمی شود

ماه عزیز پیرهن نقره ای نپوش

این چشم ها که غرق تماشا نمی شود

من بر سر مزار خودم زار می زنم

هرچند عقده های دلم وانمی شود

هی التماس می کنم العفو یا ودود

هی استغاثه می کنم اما نمی شود

هی استغاثه می کنم اما نمی شود.....

کاش مینوشتی فردا قراره بمیری اما نمینوشتی ذخیره ای....

تو چه می فهمی گذرنامه رو با شوق لای قرآن گذاشتن و هی برنامه ریختن و هی .....

کاش می گفتی بمیر اما.....

پاسخ:

وقتی دیدم که اسامی رو گذاشتن نمیدونی چه حالی شدم..

 

با اینکه فامیلیتو نمیدونستم اما تمام لیستو نگاه کردم ..

 

فرزانه من به معجزه ایمان دارم...........

 

سلام و نور
عالی بود
بیست

پاسخ:

سلام بر تشنه ی حقیقت..

 انشاالله به دست ساقی حقیقت سیراب بشی..

۱۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۳۹ فرزانه ی جامونده ی وامونده ی درمونده...

رها...

رها...

رها...

اربعین من الانه...

من خاب جمکران دیدم... من نیمه شعبان اونجا رو میخام...من...

آخ ...

من دل بسته بودم...

من....

اربعین من الانه...

ذخیره....؟؟؟!!! ینی ما هنز یزیدی ایم.....

ینی....

...

.

.........

..........

 

پاسخ:

خدا کند که جان دهم

به یاد کربلای تو .....

 

یا صابر
پاسخ:

ف

ر

ز

ا

ن

ه

....

سلام
الهی نکند ما امت صبر امام زمانمان را تمام کنیم نکند بشویم امت خیانتکار...

مولا علی علیه السلام در خطبه 25 (نفرین به امت خیانتکار)
می فرمایند:

خدایا ! من این مردم را با پند و تذکرهای مداوم خسته کردم و آنها نیز مرا خسته نمودند ، آنها از من به ستوه آمده ،و من از آنان به ستوه آمدم ،دل شکسته ام، به جای آنان افرادی بهتر به من مرحمت فرما ، و به جای من بدتر از من بر آنها مسلط کن.

 خدایا!
دل های آنان را آنچنان که نمک در آب حل می شود آب کن !

امام مهربانی ها خودتان دعا کنید که امت خیانتکار نباشیم و نشویم.

همین الآن دلم آب شد .مگر می شود از امام به ستوه آمد؟ 

آری ! وقتی نفست بر اعمالت حکم براند همین می شود دیگر... 

الهی و ربی و سیدی و مولای ارحمنا بحق رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم
پاسخ:

ارحم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی