آرزوهای نزدیک..

تشنه..

پنجشنبه, ۸ دی ۱۳۹۰، ۱۰:۴۷ ب.ظ

کاش دست نوازشت را روی سرم احساس میکردم..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۰۸
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۰)

آقاجان تورا به رقیه قسم میدم دیگر خسته شدیم
نمیخواهی بیایی
دلمان تنگ است
دلمان گرفته است
آخر تاکی صبر کنیم....
یا اباصالح
سلام دست نوازش و میشه تو تمام زندگی احساس کرد...
نه صرفا سر...
۰۹ دی ۹۰ ، ۱۳:۲۲ عاشق خدا
دست او بر سر همه ی بندگانش است...
منتها این ماهستیم که گاهی جاخالی میدیم...
۰۹ دی ۹۰ ، ۱۳:۱۸ عاشق خدا/پارمیدا
سلام دوست خوبم
ممنون که سر زدی ...
و بابت آرزوی قشنگت متشکرم...
من به اسم رها خیلی علاقه دارم...
خیلی خوبه که آدمی از تمام وابستگی ها و دلبستگی های فانی دنیا و از قفس خویشتن رها باشه...
لینکت کردم آبجی گلم...
تا بعد..
با آرزوی توفیق الهی
پاسخ:
یا علی
کاش
کاش...
۰۹ دی ۹۰ ، ۱۲:۰۳ رفتم رفتی رفت...به همین سادگی صرف میشویم
نقل قول:

"از قشنگترین جاهای دنیا که شاید فقط برا دختربچه ها باشه!! نشستن رو زانوهای باباست وقتی دست میکشه تو موهات و می بوستت ...


ولی اونجا یه بابا نشسته رو زانوهای دختر کوچولوش که دخترش دست میکشه تو موهاش و صورت بابا رو می بوسه..."
گفتم به کام وصلت خواهم رسیـد روزی
گفتا که نیک بنگر، شاید رسیده باشی
پاسخ:
...
سلام خیلی خوشحال شدم به وبت سر زدم قالب بسیار ساده و قشنگی داری 14روز از من بزرگتری برام جالب بود میگن متولدین اسفند خیلی روحیه لطیف و عاشقی دارن که در مورد منم صدق میکنه ولی چنین روحیه ای داشتن خوب نیست
بای بای
پاسخ:
اگه این روحیه لطیف و عاشقی که میگی تو راه درست استفاده بشه چرا خوب نیست..؟
جای دست نوازش روی سر نیست دوست عزیز
پاسخ:
اگر نبود من هم نبودم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی