آرزوهای نزدیک..

تا یار که را خواهد و میلش به که باشد....

دوشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۸:۱۶ ب.ظ


این روزها که همه از رحمتش دم میزنند

من متوقع تر شده ام!

دلم ..

دلم..

حرم میخواهد

از جنس مشهد

از جنس خراسان رضوی..

و

این روزها چشم دوخته ام

به آیه ی

و الله یهدی من یشاء و یضل من یشاء..

برایم هزار و یک فلسفه میچینند که

این که خدا هرکه را بخواهد هدایت میکند

یعنی اینکه خود طرف یک جنمی نشان دهد

و اگر خودش یک حرکتی، نشانی ، چیزی داشت

خدا هم دستش را میگیرد و هدایت میکند
و اضافه میکنند که البته هدایت اولیه را که همه دارند

منظور این آیه هدایت ثانویه است و

هدایت ثانویه برای کسی است که از هدایت اولیه استفاده کرده باشد

و ...

 

حرفهایشان درست است

اما من این  آیه را

بدون هیچ تفسیری دوست دارم

بدون هیچ حاشیه ای..

والله یهدی من یشاء ..

یک ذوقی میکنم وقتی میخوانمش..

هرکه را تو بخواهی..

هرکه را تو اراده کنی..

خدای رحمان و رحیم من..

کاش مرا هم غربال کنی..

کاش اراده کنی

تا کن فیکون را با چشمان خودم شهود کنم..

اراده کن تا خداییت را برای همه ی شهر

فریاد بزنم..

اراده کن

ای هستی مطلق

اراده کن..

 

 

من در خفا دعا کردن را بلد نیستم

من جلوی چشمان بندگانت

نیازم را فریاد میزنم

گدایی که جلوی یک جمعی

دست نیازش را به سمت کریمی دراز کند

اگر دست خالی برگردد.........

 

من جلوی چشمان خیره به این نوشته های ناچیز

میخواهم قسمت دهم..

.

.

.

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها و سرالمستودع فیها بعدد ما احاط به علمک..

.

.

.

..........................

* شهادت امام مظلوممان تسلیت..

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۳
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۸)

سلام

و

التماس دعا ... 

پاسخ:

سلام و رحمة الله..

انشاالله عاقبتمان ختم به خیر..

خودت بگو:

زنجیر اگر برای گسستن نبود پس

این دستهای بسته را برای کدام روز خسته آفریده اند

یا علی

التماس دعا

یاعلی

اگرچه حال و روز زمین بد است/
یک قطعه از بهشت در آغوش مشهد است/
حتی اگر به آخر خط هم رسیده ای/
آنجا برای عشق شروعی مجدد است.
یا لطیف
دلت که تنگ شود ، تنگ خود خودش دنبال می کنی هر جایی هر کسی هر صدایی که تو را به او نزدیک تر کند...
من اعتکاف می خواهم ... در و دیوارهای این شهر بد جور خدا را به یادت نمی اندازند... همین است که در شهر سعی می کنی بیشتر به آسمان و زمین نگاه کنی... من میهمانی می خواهم ... می خواهم نیمه شب با دعای مولای یا مولای مولا علی بیدار شوم و در همان بستر اشک شوم و بگویم هر چه بگویم چقدر دلم برایت تنگ است کم است  ... من نگاه می خواهم ... نگاه مهربان امام زمان ... در لحظه لحظه ی آن میهمانی... پس کی میشوی تمام روزمره ی من خداااااااااا
اجرتان با امام حسین علیه السلام
امام موسی کاظم(ع):
بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند، انتظار فرج و گشایش است.
ممن هم حرم میخوهم...
حرمی از جنس نور..حرمی امن...
حرمی پر از تلألو نور...
من کربلا میخواهم...
این روزها همه به سراغم می آیند و خداحافظی میکنند ...
مسافر حرم حسین اند...
هربار که اسم حرم را می شنوم فقط اشک از چشمانم جاریست..
با قلبی آکنده از پشیمانی و توبه در این ماه به سراغ خدا آمده ام...
خدایا دستانم را بگیر...
میشود روزی را در شب جمعه ای در حرمش باشم؟؟
میشود از حرم رضوی روانه ام کند به سوی حسین..
آخ...
پنجره فولاد رضا....
بعد از سه سال قراره برم زیارت خواهرش....
این روزهاچقدر اشک دارد این دلم...
پاسخ:

زبان من کجا و

گفتن از لطف و کرم این خاندان کجا....؟

من هم حرم می خواهم این روزها که صدای خنده هایش تمام قلبم را می لرزاند...

حرم از جنس حسین...

.

.

.

من هدایت اولیه و ثانویه سرم نمی شود... من فقط همین را دوست دارم که " هرکه را بخواهد هدایت می کند" ...

هرکه را بخواهد...

جنم و تلاش و این چیزها هم سرم نمی شود...

" هرکه را بخواهد"...

.

.

.

همه می گویند می روی اما...

دارد بغض می شود آرزوی این گوش های منتظرم که یکی زنگ بزند از توی صداش خدا آوا شود بریزد توی قلبم و تمام هستی ام سجده کند به شکر...

دارد بغض می شود تمام امیدهام... تمام چشم انتظاریهام...

من حالا نه حوصله ی تصمیم گیری برای ارشد را دارم ... و نه حتی حوصله ی امتحاناتی که مثل اسب میدود به سمتم وحشی... و نه حوصله ی نفس کشیدن...

دارم بغض می شوم...

حرم خواستن دردناک است وقتی " او نخواهد تو هرکه اش باشی...".....

دارم با سرعتی شگرف بغض می شوم برای باریدن...

کاش خدا زودتر تصمیم بگیرد به هدایتم یا... ضلالتم...

............................

...........

.....

پاسخ:

حسین....

حسین...........

حسین.................

حسین.........................

.

.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی