آرزوهای نزدیک..

به فکر آینده باش..

جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۱، ۰۱:۰۷ ب.ظ

اگر بر چیزی که از دستت رفته زاری میکنی

پس برای همه ی چیزهایی که به دستت نرسیده هم زاری کن!

 

(امیر مومنان علی علیه السلام)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۱
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۶)

سلام

خدا قوت

احسنت...
پاسخ:
علیکم السلام
بگذاریم و بگذریم...بله...
سلام درود
 بر حسن انتخاب شما

پاسخ:

و علیکم السلام..

 

حکمت ها بسیارند و حکمت پذیران اندک...

۱۲ اسفند ۹۱ ، ۱۱:۵۲ علی مع الحق والحق مع علی
سلام علیکم ورحمة الله
الحق و الانصاف بسیاری از مدعیان نویسندگی باید در مکتب تو درس نوشتن بخوانند.
کاش به فکر چاپ نوشته‌هایت بودی تا همه و حتی نسل‌های آینده از نوشته‌هایت بهره ببرند.
نمی‌دانم چه کنم... حیف که ترس افتادن از وظایف اصلی خود دارم و ثانیا ترس از دل خود وگرنه خواننده صبح و شامگاهان مطالبت بودم
فقط می‌توانم دعا کنم زندگیت گرم‌تر و قدر و ارزش تو بر آنان که بایست معلوم‌تر
خدا یارت و دستت بر نوشتن گرم‌تر و آیندگان از تو پربهره‌تر
پاسخ:

و علیکم السلام!

 

مطمئنید که آدرس را درست وارد کردید و نظر را دقیقا برای این وبلاگ میخواستید درج کنید!؟

یا نبأ العظیم...
سلام رها جان یه سوال داشتم .. شما تو انتقال مطالبت از بلاگفا به بیان مشکل نداشتی ؟ من هر کاری میکنم برنامه خطا میده :(
پاسخ:

سلام

اول باید صبر کنی تا اسم وبلاگت تو بیان ثبت بشه. بعد از نرم افزار مهاجرت استفاده کنی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی