آرزوهای نزدیک..

بدون تعارف

پنجشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۲، ۰۸:۰۴ ب.ظ


قبلن ها

اون موقعی که من جوون تر بودم!

یادمه اونایی که دردِ دین داشتند

غصه میخوردن واسه  بی حجاب هایی مثل من!

گذشت و گذشت ...

تا خدا زد پس کله ی ما

و دل اونهایی که درد دین داشتند رو نشکوندم

و ظاهرم

دقت کنید ! فعلا فقط تاحدودی ظاهرم رو درست کردم(چون هنوزم به نظرم کامل نیست.)

حالا همونا شدن درد من!

نمیدونم غصه ی بی حجابارو بخورم..

یا غصه ی خانومای باحجاب رو!

یکی نیست بگه

خانم محترم!

دوست عزیزم!

وقتی با چادر! تیپ میزنید

چه فرقی با اون بی حجابه دارید آخه؟

بدون تارف

هردو زیبا میشید

و هردو دلربایی میکنید.

مگه خدای حکیم تو قرآن نمیگه

و لا یبدین زینتهن..؟

زینت های خود را آشکار نکنید

حالا این زینت چیه؟

یعنی خودتون رو واسه نامحرم خوشگل و ترگل ورگل نکنید.

نگو میخوام تر تمیز باشم خوب!

ما خانوما خودمون خوب میدونیم تمیزی به تیپ زدن نیست.

پس بهتره خودمونو به کوچه ی عُمَر چپ! نزنیم.

 

همونی که به اون خانوم بیحجاب داره الگو میده

واسه خانومای با حجاب هم برنامه داره!

و تو چه میدانی که این برنامه چیست...

 

از دید من

حجابی که باعث میشه از دید نامحرم

محفوظ بمونی واسه اینه که

قلبت سالم بمونه

و بتونی رشدکنی..

.

.

.

...............................

 

*پناه میبرم به خدا از حجابی که منو جهنمی کنه...

 

* بهم مژده بدید که حداقل شما جزو اینایی که گفتم نیستید یا نمیخواید باشید.

شاد کردن دل عزدار ثوابی بس عظیم داره..

 

* رجوع شود  پی نوشت  دوم پست قبل.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۹
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۶)

۰۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۱:۳۵ آفـتابـــــــ گـردان

بسم الله الرّحمن الرّحیم


سلام : )


گمان نمی کنم این طور باشم...ان شا الله که نیستم...ولی الله اعلم


ترسیدم حتی اگر باورت شود...خودم زیادی حساسم حتی به تایید اکثریت قریب به اتفاق دوستان ولی باز هم...

پاسخ:

علیکم السلام

الحمدلله..

الحمدلله..

الحمدلله..

خیلی خوب نوشتین تبریک میگم . واقعا تامل برانگیز بود قلم خوبی دارید موفق باشید .
پاسخ:

سلام

تشکر

 من از بیگانگان هرگز ننالم   که با من هرچه کرد آن آشنا کرد!

بی حجابا که موضعشون مشخصه موندیم این وسط ،

این نوع حجاب کدوم طرفیه....

همه درد از خود همین دردآشناهاست...
پاسخ:

آخ گفتی..

سلام، جز محدود متن های عالی و دلنشین بود که تازگیا خوندم!
پاسخ:

علیکم السلام

احسنت!
تأمل برانگیز بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی