آرزوهای نزدیک..

با من حرف بزن قرآن..

يكشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۰، ۰۴:۵۵ ب.ظ

ای بنده ی خوب من..

وقتی به دیگری طعنه میزنی 

مطمئنی خودت آن عیب را نداری..؟

 میدانی عیب جویی های تو از دیگران

خانه ی قلبت را به آتش میکشد..؟..

.

.

سوره همزه..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۱۶
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۵)

۲۵ بهمن ۹۰ ، ۱۵:۵۳ سرباز شیطان
خیلی دوست دارم بفهمم که شماها چی میگید؟؟ولی نمیفهمم!ولی اینو فهمیده ام که کسانی که ادعای قران و دینداری دارند از همه بدترند،اونهایی که هی از خدا و دین و شهدا حرف میزنن،بدم میاد متنفرم،من تکلیف را با خودم روشن کرده ام، من سرباز محض شیطانم و مطیع امر مولا و سرورم ابلیس و میدانم که یک روزی حتمن میسوزم در آتش خدا،ولی تکلیفم را با خودم روشن نموده ام.
یا فرعون
پاسخ:
موفق باشید!
مرسی باید مواظب باشم
خوب ساده بودن خوب نیس
:(( خیلی بده عیب جوییــــ وقتی طرف خودش همین عیبو داشته باشه :(
۱۷ بهمن ۹۰ ، ۰۸:۰۲ عاطفه و حسام
سلام
واقعا زیبا و مفید بود
موفق و سلامت باشید
پاسخ:
یا علی
manam ba gongashte movafegham
felan ke adama bikhial tar az in harfa shodan...
پاسخ:
به خاطر دوری از همین چیزاست که الان وضعیت این شده..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی