آرزوهای نزدیک..

بارقه ی مهر

شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۰، ۰۳:۵۵ ب.ظ

میگفت دیروز یکی اومد پیشم

گفت خانومم مریضه

اومدیم مشهد

حالش بد شد

رفتیم دکتر

اونم براش کلی دارو و آمپول نوشت

هر کدوم از آمپولاش دونه ای 35هزار تومن بود

هرچی پول داشتم دادم اونا رو خریدم

کم آوردم

قرض کردم و تمام دارو هاشو خریدم

 اومدم حرم

رواق دار القرآن

بعد نماز صبح

گلای حرم رو بسته بندی شده پخش میکردن

یکیشم به من دادن

وقتی اومدم بیرون

کیفمو دزدیدن

همه چی رو زدن..

دارو های خانومم..

فقط گلای حرم که بهم داده بودن برام موند!

غصه دار شدم ..

رفتم خونه

همسرم گفت دارو ها کو؟

چیزی نگفتم

فقط به امام رضا گفتم

آقا جان آبرو داری کن..

به خانومم گفتم

یه دارو از حرم  آوردم..

گلای حرم رو ریختم تو آب و بهش دادم..

خورد و تا ظهر نشده

تمام آثار بیماری از بین رفت..

.

.

اینارو همسر همون خانومی که شفا گرفته بود برای

یکی از خادمای حرم گفته بود

اونم برای ما

تو رواق دار القرآن

وقتی داشتن گلارو پخش میکردن

تعریف میکرد..

میگفت نمیدونم

اون خانم و آقا

الان اینجا هستن یا نه..؟

.

.

صدای گریه جمعیت اجازه نداد دیگه

چیزی بشنوم..

.............................................

.

.

اون که با یکم از گلای حرمت

شفا گرفت..

آقای من

دل من هنوز مریضه

با هیچ دارویی هم خوب نمیشه

میشه آبرو داری کنی ..؟

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۸/۲۸
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۴)

ماییم که اگه دوستمون بهمون بدی کرد کل دیوار رفاقتو خراب میکنیم.در حالی حتی یکی از خوبیاش یادمون نمیاد.................
عزیزم اون مرد چون خیلی مضطر شده بوده از ته دل دعا کرده و همون لحظه با خدا اتصال برقرار کرده و دعاش مستجاب شده. همه ما تو هر شرایط و موقعیت و مکانی باشیم اگر خیلی مضطر بشیم و دیگه هیچ امیدی غیر از خودش نداشتیم دعامون مستجاب میشه
پاسخ:
اما ما خدا رو تو اولویت چندم گذاشتیم..؟
فرمود مادرم زهرا در صد منزل دستگیر محبین ماست که آسونترینش جون دادنه..
صد منزل..
چی در پیشه!!؟؟
..
..
..
السلام علیک یا ساکن کربلا..
ghorboone agha emam reza

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی