آرزوهای نزدیک..

آیا کسی هست..؟

جمعه, ۱۸ آذر ۱۳۹۰، ۰۳:۴۴ ب.ظ

ارباب من!

تا چشم بر هم زدیم

ده روز عزاداریت تمام شد

بعضی ها خواستند وفاداریشان را ثابت کنند

 تا دیشب هم برایت اشک ربختند

 و صدا زدند یا لیتنا کنا معک..

می گفتند کاش بودیم  در کربلا! تا شاید

میتوانستیم ذره ای از بار غم ام المصائب را کم کنیم

میگفتند ای کاش بودیم..

اما نشد

نبودیم تا لبیک بگوییم به ندای هل من ناصر ینصرنی ات آقا جان

اما خوب که گوش کنی

هنوز صدا می آید

کسی  با صدایی غمگین

فریاد میزند!

هل من ناصر ینصرنی؟

آیا کسی هست مرا یاری کند..؟

آیا کسی هست....؟

۱۱۷۰ سال است

این نوا به گوش میرسد..

هل من ناصر ینصرنی؟

با توام

تویی که گفتی یا حسین

یا لیتنا کنا معک!

هنوز پای حرفت هستی..؟

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۱۸
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۰)

احسنت ...
بسیار زیبا بود
سلام رها جان مثل همیشه عالی و بی نظیر یادت نره برام دعا کنی ها اخه کنکور دارم التماس دعا یا علی
پاسخ:
یا علی
با حسین و یا حسین یک نقطه کم دارد ولی
با حسین بودن کجا ویا حسین گفتن کجا
من به صد خواهش و منت زخدا خواسته ام

که در این خیر

مرغ آمین به سراغت آید و دعایی که تو بر لب داری به اجابت ببرد . . .
خیلی از نوشته هات و صد البته از خودت خوشم میاد
به ما هم سر بزن البته وب من مختص امام زمانه و بیشتر مطالب از خودم نیست چون من نمی تونم مختصر و مفید بنویسم
پاسخ:
چشم حتما میام.
۱۸ آذر ۹۰ ، ۱۸:۲۵ رفتم رفتی رفت...به همین سادگی صرف میشویم
من که دوس دارم پای حرفم باشم اما...

کاش هیچ امایی نبود.

خداحافظتون باشه.
پاسخ:
اعوذ بک من نفسی..
فقط دلیل جدایی زتو گناه من است

ثمر از این همه غفلت دل سیاه من است

همیشه ذکر تو را من به روی لب دارم

که نام تو گل زهراء س دلیل راه من است
قلبت درد می کند ...
سینه ات سنگین است ...
چشــــم هایت می سوزد ...
پلک هایت متورم است ...
سرت درد می کند ...
روی گونه هایت زخم شده اند ...
زانوهایت توان ندارند ...

این ها حاصل 10 روز عزاداری است ...
اما ...
همه ی این شنیده ها برابری یک لحظه از دیدنی های زینب(س) را هم نمی کند ...
----------------------
این شبها را برای آرامش قلب عقیله بنی هاشم قــــــرآن بخوان ......
تازه اول مصیبت است ... نه پایان عزاداری ...
ye zamani vaghti bache boodam ba etminan migoftam age man boodam yara emam mishod 73 nafar ama harchi migzare bishtar mitarsam, az khoda mikham ke aghebate hamamoon khatme be kheir beshe.
سلام کارت عالی بود
واقعا چقدر سخته روی حرفمون بمونیم..
یاد شهدا بخیر که تا آخرش مردونه موندن ..

یا زهرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی