آرزوهای نزدیک..

اول محرم الحرام سال 1434 قمری

پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۱، ۰۸:۳۵ ب.ظ
امشب مجلس روضه ی مسلم بن عقیل

خلوت بود.

خلوتی رو که میدیدی شاید دیگه نیاز به روضه نبود.

غریبی رو با تمام وجودت احساس میکردی..

امشب یه لحظه

خودم رو جای مسلم بن عقیل گذاشتم.

مصیبت های من کجا و مصیبت ها ی ارباب کجا.....

....

*حرفا زیاده اما زبان گفتنم ناقص شده.

* یه روضه دارم که فقط واسه خودمه..

نه جایی شنیدم نه جایی خوندم

فقط تصور یه واقعه که هیچ چیزی دربارش گفته نشده.

شاید یه روزی بهش اشاره کنم

شاید..

و شاید هم هرگز.

*خواهش میکنم،خواهش میکنم،خواهش میکنم

برای فرج دعا کنید.برای فرج کاری کنید...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۲۵
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۴)

۲۷ آبان ۹۱ ، ۲۱:۴۰ مشق های آدم شدن...
اره می فهمم.........
آخ چرا یادم انداختی... چرا
پاسخ:
چون منم منظورتو فهمیدم.
این نگاه به شب اول محرم برام خیلی جالب بود..
اهل کوفه نبودن یعنی این‌که بدانی،
تا حسین نیامده، ولی امر مسلم است.
پاسخ:
یا ذبیح الله ادرکنی..
ىاحسین...
التماس دعا
پاسخ:
حاجت روا
۲۶ آبان ۹۱ ، ۲۱:۴۲ مشق های آدم شدن...
اللهم عجل لولیک الفرج

خدایا توفیق شهادت در راه ولی ات...نصیبمان کن...
پاسخ:
الهی آمین..
۲۶ آبان ۹۱ ، ۲۱:۴۱ مشق های آدم شدن...
مسلم بن عقیل
منم اولین سالمه
می دونی تصوری که ازش تو ذهمنه چیه؟
یه مرد قوی و مقتدر که از شدت غم بدجور سرشو انداخته پایین و اشک میریزه و این قدر شدت غمش زیاده...این قدر شدت شرمندگیش زیاده که اقتدارش داره صدمه می بینه!
یه مرد قوی که غمگینه...سر بزیره...

آخر زیارت عاشورا...سجده اش... اون الحمد...
تا حالا خدارو واسه اینکه بهت توفیق داده بری مجلس عزای حسین شکر و حمد کردی؟
... بچه مذهبیا چه می دونن از درد بقیه!
نذاش......
کن فیکونی شد که نرم....
.......
نذاش....
پاسخ:
دوباره اراده کن حتما
مسلم هنوز هم غریبه
پاسخ:
امسال یه حس دیگه ای به ایشون دارم..
che harfe ghashangi
vase faraj ye kari konid
پاسخ:
داره دیر میشه..
فارحم عبداً نجاک یا الله
یا الله
بــا تمــام وجــود گنــاه کــردم و

در تکــرار آن، اصــرار،

امــا نــه نعمتــش را از مــن گــرفــت،

نــه گنــاهــانــم را فــاش کــرد!

اگــر اطــاعتــش را کنــم،

چــه مــی کنــد؟


..
چقدر سیاه به بچه شیعه ها میاد...
من اما هنوز نمیگم فرج...به همون دلیلی که تو حرم گفتم....
اما واسه دنیا:
اللهم
عجل
عجل
عجل
لولیک الفرج
پاسخ:
قبول باشه..
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
پاسخ:
و انا الفقیر..
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج...
مسلم چقدر حس خوبی دارم با ...
پاسخ:
الهی آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی