آرزوهای نزدیک..

انت السمیع العلیم..

دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۱، ۰۷:۱۴ ب.ظ
خداوندا...

خداوندا.......

خداوندا.........

تمام دلخوشیم اینه که داری منو میبینی...

دست و پا زدنامو داری میبینی..

میبینی چقد ضعیفم...؟

هی میشکنم..

هی پا میشم..

دست به زانو..

بدون رمق..

به آسمونت نگا میکنم..

پناهم بده..

پناهم بده.....

جز تو کسی برام نمونده..

الحمدلله رب العالمین..

ینی رب منم هستی..

همین بهم امید میده..

خدایا شکرت

به خاطر همه چی...

منو ببخش به خاطر همه ی اشتباهاتم..

ببخش..

یا غفور..

.

.

کاش تو حریم امنتون بودم آقا جون..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۱۵
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۷)

کاش ایکاش.....آخ آخ آخ.......وای وای وای..... آقا جان بیشتر از هر وقت به نوازش پر مهرت نیازمندم....
اگر آسمان نبود ...
خدایا دلم به وسعت یه بغض برات تنگ شده
خدایا توی گلوم یه بغض کوچیکه که خیال ترکیدن نداره
خدایا میشه بقلم کنی...
چه بخشنده خدای عاشقی دارم که میخواند
مراباآنکه میداندگنهکارم ،دلم گرم است
میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم
خانمی این آدرس جدیدمه
بارها با این جسم بی رمقم زمین خورده ام و بلند شده ام و باز به راهم ادامه دادم...
شاید این شروع های دوباره ام به خاطر ذره ای توکله...
ازش خواستم کمکم کنه که بی اراده و بی هدف نشم برای ایستادن و همانطور نشسته بمانم....خدایا کمک کن تادر این امتحانات دلمان اسیر وسوسه شیطان نشه که زمین خورده بمانیم...
آمین
صلوات
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم.
یه گرفتاری عظیم دارم اونم کمبود توکله خواهرزادم چارشنبه عمل داره ده سالشه براش خیلی دعا کنید بلکه به دعای شما خدا راضی بشه

منم کاری کردم تا حداقل اگه کسی قراره ناراحت بشه بنده خدا باشه نه خود خدا

یا غیاث المستغیثین

اغیثنی .....
پاسخ:
استغفارو عقب ننداز..
همه دنیا حریم امن اهل بیته..
به دوستی که برای من نوشته بود:
ممنونم رفیق ناشناس.اگره عقلم میگفت نه از کسی کمک نمیخوام اما دیدم راس می گی دلم داره دنبال راهی می گرده.
اما رها یا هیچ کس دیگه مسیول نیست.همین که خاطرش و لختی آزرده کنم هم زحمتیه
از کسی توقعی ندارم جز.....خودش که رب منم هست....همین.
پاسخ:
متوجه منظورت نشدم عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی