آرزوهای نزدیک..

انتظار..

چهارشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۰، ۰۶:۲۰ ب.ظ

روز شماری هام شروع شده..

امروز ۵ بهمن

تا ۲۱ اسفند

چقدر مونده..؟

۴۶ روووز..!

کاش چشمامو می بستم

و وقتی باز میکردم این ۴۶ روز تموم شده بود..

کاش..

حتی یه لحظه ش رو هم نمیتونم تصور کنم..

من و حرم پیامبر(ص)..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۰۵
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۵)

سلام نظری که گذاشته بودم ندیدم.
گفتم شاید براش جواب گذاشتی بیام بخونمش.
مهم نیست فقط دعا کن برا عاقبت بخیر شدنمون.
پاسخ:
یا علی
۱۱ بهمن ۹۰ ، ۱۲:۰۳ من فاحشه نیستم
رها جووون برای منم دعا کن.....
پاسخ:
مواظب خودت باش..
سلام
حاج خانم شدن لیاقتی می خواهد که هر کسی را نیست!
خوشحال شدم که دوست تازه ام دارد حاج خانم می شود.
دعا کن برای همه انها که دلشان می تپد و جوازشان نمی دهند.


از حضورت در وبم ممنونم.
پاسخ:
موفق باشید
سلام رها خانوم.
ان شااله حاج خانوم بشی.
لطفا واسه ماهم دعا کنید.
پاسخ:
البته به شرط حیات و لیاقت..
لب به لب جام و سر به سینه ساقی
آه که جان می دهد به شاعر شیدا
سلام حاج خانوم...
خوش به سعادتتون...
واقعا توفیق بزرگی نصیبتون شده..
خیلی مواظب باش مبادا بعد برگشتن................................

من سال 88 مهمون خونش بودم...
مدینه...
بقیع..
احرام..
طواف...
باید ببینی تا بدانی...

ای کاش یادت بماند که سلامم را برسانی و بگویی که چقدر دلم تنگ آن روزهاست...
پاسخ:
یا علی
سلام
میری مدینه؟
خوش یه حالت
دعا یادت نره ها!
عزیزمی
پاسخ:
چشم اگه زنده موندم تا اون موقع..
۰۶ بهمن ۹۰ ، ۱۲:۰۱ رفتم رفتی رفت...به همین سادگی صرف میشویم
چقد این آهنگ وبلاگتون رو دوس دارم...یه جورایی حرفایی رو میزنه که نمیشه به هیشکی گفت...

هر وقت امام رضا دعوتم میکرد با خودم میگفتم قراره چی بشه...من که معرفتی بهشون ندارم...شاید شمال برم بهتر از این باشه که برم پیش آقا(کمتر شرمندشون میشم)اما وقتی به حرم میرسیدم یه جور میشدم...کاش بازم بشه من بی معرفت اونجور بشم.
حرم پیامبر...خوش بحالتون.

خداحافظتون باشه.
پاسخ:
یا علی
۰۶ بهمن ۹۰ ، ۱۱:۴۲ مجید بارانی
با سلام
ممنونم بهم سر زدید
سال 87 بود رفتیم به پا بوس آقا رسول الله
حال و هوای خاصی داشت و دلمون تنگ تنگ شده
همه سفر یه طرف مرقد بارگاه ائمه بقیع یه طرف
نمی دونید شبها چقدر بی نور و شمع وچراغه باورتان نمی شه که ...
اگه انشاالله رفتین ما را زیاد دعا کنید راستی می تونم یه پیشنهاد بدم که خودم امتحان کردم در مکه که وارد شدید و خواستید مشرف بشویدسعی کنید سرتان را پایین بیاورید و به خانه خدا نگاه نکنیدو تا جایی که امکان داره و می توانید به خانه کعبه نزدیکتر بشوید سپس آرام آرام چشمانتان را باز کنید یاد ما هم باشید امیدوارم باران بیاید.
آخر یه روز شیعه برات حرم می سازه....ى
انتظار کشیدن به امید وصال...
شیرین ترین لحظه هاست

vaghean khosh be halet....to ro khoda oonja man ro doa kon...bavar kon daram ashk mirizam va barat ina ro migam...man do sal pish ratamva az lahze bargasht fahmidam ye tike vojoodam oonja ja moonde...doa kon mano dobare bekhan...doa kon bazam beram...doa kon bebakhshanam...
پاسخ:
چشم دعا میکنم...
مژده بده مژده بده یار پسندید مرا....
چجوری رویتان میشود؟؟مگر گناه نکردین تا حالا؟؟مگه میشه؟؟
پاسخ:
...
تو در برون چه کردی که درون خانه آیی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخیییییییییییییییییییشششش
.
.
.
.
.
.
.
هیچی
فقط التماس دعا
برای من و یه نفر دیگه خییییییییییییییییییییییییییییلی دعا کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی