آرزوهای نزدیک..

امتحان

يكشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۰، ۰۳:۴۱ ب.ظ
اینروزها به هر وبلاگی که سر میزنم

مضمون آخرین پستشان این است:

فعلا تعطیل تا پایان امتحانات!

.

.

خدایا!

ما را ببخش

برای همه ی امتحان هایمان وقت گذاشتیم

ولی نوبت به امتحان های اصلی که میرسد

وقت نداریم !

حال نداریم..!

اصلا حوصله اش را نداریم

مردود هم شدیم مهم نیست

امتحان های اینجا مهم تر است..!

حتی اگر واقعا چیزی یاد نگرفتیم

نمره هایش را قاب میکنیم

و به آنها افتخار میکنیم!

انگار من اشتباه متوجه شده ام !

امتحان های اینجا نتیجه اش ابدی شده

و امتحان های تو...؟

نمیدانم..

کاش حداقل درس خواندنم برای تو بود..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۱۱
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۷)

نکته تامل برانگیزی بود
۱۳ دی ۹۰ ، ۱۴:۱۷ خاله سارا
سلام
ممنون که سر زدی فقط خواستم بگم یه فرقی بین امتحانات هس که باعث میشه به امتحانات الهی توجه نکنیم
اونم اینکه خدا اول امتحان میگیره و بعد درس میده ولی این دنیا اول درس میدن بعد عینا همونا رو میخوان
پاسخ:
خدا چند بار به ما یاد داده که حریم خودمون رو حفظ کنیم و چند بار ازمون امتحان گرفته و ما چند بار قبول شدیم..؟
سلام رها جان.
چه دل خوشی داری؟
امثال ما اگر به دنبال امتحانایی که خدا میکنه که این حال و روزمون نبود؟
اصلا وقتی برا خدا و امتحاناش نداریم.
انگاری خیلی هم برامون مهم نیست که قبول شیم نشیم.
از چشمش بیفتیم نیفتیم.


-------------------آپم دوست داشتی یه سر بزن---------------
پاسخ:
دلم به خدا خوشه..
۱۲ دی ۹۰ ، ۰۰:۴۶ ×××سرباز لشگر عشق×××
سلام...
واقعا آفرین
چه کاش دقیقی!
پس امتحان زندگی چی؟
امتحان منتظر بودن و ماندن؟
چقدر انتظار این روز ها غریبه!
تو گرمای تابستون کنار کولر گازی دراز کشیدن و گفتن العجل العجل......
تو سرمای زمستون کنار شومینه دراز کشیدن و گفتن العجل العجل.......
چه حسی داره؟
سلام دوستم.آره واقعا!همھ سرشون توو کتاب...
کاش میشد اون دنیام بشھ بدون اینک توو طول سال کتابمونو بآز کنیم نمرھ ھاے تاپ بگیریم...

khoda oon donya rahmam kone...mashrooti rooshakhame!!
۱۱ دی ۹۰ ، ۱۵:۵۴ رفتم رفتی رفت...به همین سادگی صرف میشویم
بسم الله الرحمن الرحیم
با حمد خود بد می کنم
در توحید خود شرک می گویم
با رکوع ام به سجده می رسم
اما سجده هایم هم زوریست
و قنوتم...
قنوتم پر است از ربنا اتنا ها
آخرمن به رزاقی ات که ایمان دارم
فقط به دست دنیا چشم دارم!!!
آری من از ریا سرشارم
از شرک لبریزم
تمام و کمال آدم هم نیستم
اما مخلوق توام
حتی اگر خود را گم کنم
حتی اگر نمازم دور ز توست
راستی خدایا...
من...
من مخلصانه میگویم:
بسم الله الرحمن الرحیم

خداحافظتون باشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی