آرزوهای نزدیک..

الهی و ربی من لی غیرک..

پنجشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۰، ۰۸:۳۴ ق.ظ

خدایا ..

به که واگذارم میکنی؟

آیا به خویشاوندی که از من ببرد

یا بیگانه ای که مرا از خود دور کند؟

یا به کسانی که خوارم شمرند؟

من به سوی دیگران دست دراز کنم؟!

در حالی که تو خدای منی..!؟

آه..

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۷/۲۱
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۴)

من فقط میدونم که:

هیچ کس قفل بدون کلید نمی سازد
خداوند نیز هیچ مشکلی را بدون راه حل نمی گذارد
پاسخ:
حق باشماست کاملا..
۲۱ مهر ۹۰ ، ۲۰:۴۵ شهاب ثاقب
سلام و این گونه از نیایش ها را دوست دارم ، فرصتهایی اندک در میان کلمات برای اتصال به جایی که کلمه از آنجاست ...
چیزی که در پست آخر شما من را به خود فرامی خواند ، شکل بزرگنمایی شده از یک حس شتاب آلود نیست بلکه دریافت ادامه ی یک گفتگوست ...
من اینگونه حرف زدن ها را همواره دوست داشته ام ، فرصتهایی اندک برای گفتگوهای بزرگ ...
پاسخ:
و با این کار راه و رسم نیایش کردن را به ما یاد دادند.
nemidoonam matnesh male khodet bood ya na ama faghat midoonam fahmidanesh kheili marefat mikhad!
۲۱ مهر ۹۰ ، ۱۱:۲۸ سرباز لشگر عشق
سلام...
گمشده ای داریم که سال هاست ناپیداست....
کسی هم آگهی نمی زند لااقل در هیچ روزنامه ای ندیدم....
سالیانی است خدا را گم کرده ایم....
اگر پیدایش کردید به ما هم نشانی بدهید....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی