آرزوهای نزدیک..

الحمدلله رب العالمین که فاطمیه امسال زنده بودیم..

هنوز نرفته دلتنگش شدیم..

....

استادمون میفرمودند

در برزخ تنها دو نفر از معصومین اجازه ی شفاعت شیعیان رو دارند

تا میتونید با این دو بزرگوار مأنوس بشید

و فقط شهادت و میلاد به یادشون نباشید


حضرت مادر..

و حضرت ارباب..


* چه لحظه ی زیباییه وقتی همسفر مکه ت بعد از ماه ها زنگ بزنه

و بگه

سال تحویل کنار حرم ارباب وقتی دخترم دعای مجیرو باز کرد که بخونه

صدای خوندن دعای مجیرت دور خونه ی خدا برام زنده شد ..


الحمدلله رب العالمین..


*یا رفیق من لا رفیق له..

یا حبیب من لا حبیب له..

یا حبیب من لا حبیب له......

یا حبیب من لا حبیب له...........

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۴
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۳)

سلام.نگاهتان را دوست داریم و خدایی که در این نزدیکی است

 بروزیم با " جنس بنجل"

و دعوتید به:

dayyan.blog.ir

پاسخ:
سلام
کدام نگاه.....


الانسان علی نفسه بصیره..

سلام خانمی

من همینطوری حس وحال جوونترا رو دارم نمیدونی

از وقتی دیدمت چقد ذوق زده شدم ...

پاسخ:
سلام خدا بر شما

مگه شوما جوون نیستی که میگی حس جوونارو دارم؟؟؟
شما لطف داری

ما هم از دیدن شوما کلی حظ کردیم
:)
۰۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۳۲ قاسم صادقیان
سلام
تشریف ندارید؟
پاسخ:
سلام
هستیم
ولی
..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی