آرزوهای نزدیک..

الحمدلله علی کل حال..

سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۱، ۰۷:۱۳ ب.ظ
الحمد لله رب العالمین..

الحمدلله رب العالمین...

خدای من ..

شکرت..

به خاطر همه چی..

زبونم قاصره برای شکرت..

لال..

به خاطر همه ی تنهایی هام شکر..

به خاطر تمام مشکلاتم شکر..

 شکرت که کازه کوزه هامو به هم میریختی تا یادت بیوفتم..

شکر به خاطر تنهایی هام..

شکر..

(تو گوشم زمزمه میکرد حرفاشو..

شکر کردناشو..

همون کسی که...)

بماند.

ی سوال:

اگه تمام نسبت ها و نقش هایی که تو زندگیت داری ازت بگیرن

چی ازت میمونه؟

اگه همسر نباشی

فرزند نباشی

مادر نباشی

پدر نباشی

کارمند یا محصل نباشی

چی ازت میمونه؟

تو کی هستی؟

واقعا کی هستی...؟

فکر کن بعد جواب بده .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۲۸
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۵)

تعریف بنده؟ شرمنده الان دیدم.
بنده یعنی کسی که با وجود این که اختیار کامل داره اما از اربابش اطاعت میکنه. از طرفی حضرت علی (ع) فرمودند هر کس مرا چیزی تعلیم کند مرا بنده خویش ساخته میدونی چرا؟ چون فقط خدا بود که همه علوم رو به ایشون تعلیم کرد. پس نگاه دیگه به بنده میشه همین, که اربابی باشه که به پایینتر از خودش چیزی یاد بده که اون (بنده) با جان دل پذیرا باشه. اصلا لذت بندگی همینجاست که ارباب رابطه خاصی با بنده داشته باشه و در مسیر و کانال همین رابطه معنوی تمام اسرار رو به بنده منتقل کنه.
نگاه من بود با زبون خودم.
سلام
خیلی از ما بااینکه ادعای تدین داریم واعتقاد هم به این موضوع داریم اما باورمون

نشده یعنی این باور را به مرحله عمل نکشوندیم!!

اینکه مادرعین اختیار داشتن عبدیم
پاسخ:
عمرمون تموم شد..
یعنی تهی
پاسخ:
تهی نباش.
حرفایی که تو ذهنم بود و قرار بود تو وبلاگم بنویسم همه پاک شدن...با نوشته هایی که ازت خوندم...
و باید گفت شکر به خاطر همه داشته ها و نداشته هایم....
من - من= ... !!
انشاالله بنده خواهم شد...
پاسخ:
انشاالله..
قبلا
من_من=0
الان
من_من=؟

با نوشته ات یاد یه چیزی افتادم
کلاس اول که بودیم
می خواستیم اجازه بگریم تا جواب سوالی رو بدیم می گفتیم
خانم ما بگیم ما بگیم
الان اجازه نگرفته هر چی دلمون بخواد می گیم من بگم
نه اون ما نه این من
تا حالا به من بی من فکر کردیم؟؟؟؟
پاسخ:
به فکر کردن و تامل نیاز داره..
گفتم که هیچی...
ولی ...
خاستم یه چیزی بنویسم شک داشتم که واقعا به اون مرحله رسیدم یا نه...
هیچی...
پاسخ:
ما فارغ از نقش هامون اگه هیچ باشیم یعنی هنوز راهمونو درست انتخاب نکردیم.یعنی هنوز دنبال فرعیاتیم.یعنی هنوز دستمون خالیه..
اگر همه چیزو ازمون بگیرن نمیتونن بنده بودنمون رو برای خدا ازمون بگیرن. در هر حالتی حتی کفر هم باز بنده خداییم.
یه بنده خدا میمونم.
انشالله که منظور سوالتو درست فهمیده باشم.
الحمدلله علی ما هدانا.
پاسخ:
حرف تو کتابارو نمیخواما.حرف خودتون
می خواییم عبد باشیم!!
نقش ما یعنی بندگی یعنی تسلیم محض
حضرت علی (ع):

"این عزت و سر بلندی برای من بس است که من عبد و بنده تو هستم و این مباهات و افتخار مرا بسنده است که تو پروردگار من هستی؛ تو آن گونه هستی من دوست دارم، مرا آن گونه بدار که خودت دوست داری".
پاسخ:
حرف تو کتابا بود یا نتیجه ی شخصی خودتون؟
وقتی مولام خودشواینطور معرفی کرده من چی بگم؟!
اناعبدک االذلیل الحقیر المسکین المستکین...
پاسخ:
این بود منظور سوال من.
afarideye khodam
پاسخ:
بیشتر توضیح بده
حالا بزار من بپرسم!
اگه تمام نقش ها رو هم که داشته باشیم، چی هستیم؟؟؟!
بنظر من جواب هردو یکیه!
همون فقرمحض خودت...
اما شکر...
قسم می خورم شکر مرهم خیلی از داغ هام بوده
اصلا شکر حالمو خوب می کنه
وقتی دلم می گیره این ذکر حالمو خوب میکنه
الحمدلله الذی لیس کمثله شی’...
و بعد شکرشکر...
یعنی خدایا ممنون که گذاشتی شکرت کنم...
و نمی دونی رها از ذکرتسبیح چقدر عاشق 32ذکر وسطم..
الحمدلله
الحمدلله
الحمدلله...
وقتی ذکر الحمد و می گم چشمامو می بندم و با هر الحمدی یه نعمتش و بیاد میارم
گاهی وقتها این قدر غرق میشم که تسبیح با الحمد تموم میشه!
می دونی
حتی شکر گزاری از خوبی های خلایقش هم لذت بخشه...
انگار بزرگ میشم وقتی سپاس گزاری می کنم...
الحمدلله الذی ربی و رب الملا’ئکه
الحمدلله الذی ...علی کل حال...
چقدر این لفظ آرام بخشه..
دارم ذوب می شوم در عطوفت این لفظ...
الحمدلله...
پاسخ:
حرفت درسته ولی میخوام بگی اگه یه روز همه ی نقش هاتو ازت بگیرن چی برات میمونه؟ اونو بگو
سلام
این دلیلی هم داره این مطلب؟
من نمیدونم چی میمونه بستگی داره کی میگیره؟ چرا میگیره؟ نمیشه ازش گرفت؟
اگه همه چیزمونو بگیرن به نظرم فقط باید نشست و دعا کرد و صدقه داد.
مخصوصا صدقه دادن که واقعا نجات میده آدمو از شر.
انشالله که هیج جا ظلمی نباشه.
الهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
منظورمو متوجه نشدید.
هیییییییییییی داغ ما رو تازه نکن...
پاسخ:
این داغ باید همیشه تازه بمونه.
یعنی چی؟
اگه از پرنده پروازو بگیرن چی میمونه؟
اگه از مستای عالم ...
پاسخ:
که تمام هویتمون رو همین نقشا میدونیم
خیلی به این رسیدم که هیچم
هیچ هیچ
پاسخ:
توضیح؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی