آرزوهای نزدیک..

از زبان ابوحمزه ثمالی..

جمعه, ۵ اسفند ۱۳۹۰، ۰۹:۵۲ ب.ظ

من همانم که تو مهلتم دادی

و به خود نیامدم

من همانم که تو مرا از چشم خود انداختی

و اعتنا نکردم

تو آن قدر با صبوری ات مهلتم دادی

و با پرده ی اغماضت گناهانم را پوشاندی

که گمان کردم از دیدن من پرهیز میکنی

و از عقوبت گناهانم اجتناب می ورزی

انگار تو شرمسار منی..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۰۵
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۴)

یارب نظر تو برنگردد....
التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم رفیق..
بسیار زیبا بود. مثل همیشه عزیزم
پاسخ:
یا علی
تو دیکته زندگی هی نوشتیم هی غلط نوشتیم هی پاک کردیم هی دوباره نوشتیم غافل از اینکه عزرائیل داد میزنه برگه ها بالا!!!!!!!!!!!
پاسخ:
امان...
وبت محشره به منم یه سری بزن عزیز منتظرم...............
پاسخ:
آدرستونو صحیح وارد نکردید!
۰۷ اسفند ۹۰ ، ۱۷:۱۲ رفتم رفتی رفت...به همین سادگی صرف میشویم
خیلی محتاج خوندن همچین نوشته ای بودم...خیلی ممنون

سلام و خداحافظتون باشه.
پاسخ:
یا علی
۰۷ اسفند ۹۰ ، ۰۹:۵۳ مجید بارانی
خطا از من است، می دانم.
از من که سالهاست گفته ام "ایاک نعبد"
اما به دیگران هم دلسپرده ام
از من که سالهاست گفته ام " ایاک نستعین"
اما به دیگران هم تکیه کرده ام
اما رهایم نکن
خدایا فراموشم مکن
خیلی زیبا بود
از دوست داشتنی ترین و محبوب ترین دعاهاست ابوحمزه
التماس دعا
یا علی ع
؟؟؟

معیار شما برای انتخاب چیست؟؟؟

لطفا پاسخ دهید ...

کاملا آزاد

نظر خود را حتما بیان کنید

حالا نوبت شماست...

حزب الله
پاسخ:
اگه ولایت پذیری طرف درست باشه خیلی چیزا حل میشه..
خدایا تو مارا چه دیدی که وفادار ماندی؟؟!
سلام رها جووووون.اول بیا ماچت کنم چون مثل خودم اسفندی هستی!منم 12 اسفندم.پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم.وبلاگت باحاله.من لینکت کردم نفس.دوست داشتی به اسم چیستا لینکم کن.بهم سربزن.بوووووووس.
پاسخ:
حتما مزاحم میشم..
خیلی زیبا بود و خیلی زیباتر وقتی که دعای عربیشو میخونی.... ممنون
اوه...چقدر احمقم؟؟
بار الها! دفتر جرم مرا روز جزاباز مکن

من به امید عطای تو خطا کار شدم . . .
من همانم که هر روز قراری میگذارم و هر روز فراموش میکنم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی