آرزوهای نزدیک..

آرزوی دور یا نزدیک.. نمیدونم..

دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۰۸ ب.ظ


خانم جان..

خیلی ها میگن خدارو شکر که کربلا نبودیم

اگه بودیم معلوم نبود تو کدوم سپاه بودیم و از این حرفا

منم کاملا قبول دارم

ولی

یه چیزی ته دلم همش میگه

کاش بودم..

یه آرزویی

و یه حسرتی

 ته دلم هست

که گاهی زیر لب زمزمه میکنه

یا لیتنا کنا معک...

اونوقت شما منت میذاشتید سرم

و اجازه میدادید

حداقل زانو بزنم

و یه کمی خاک از گوشه ی چادرتون پاک کنم

بعدشم خاکشو سرمه ی چشمام کنم و گوشه ی چادرتونو غرق بوسه کنم..

.

.

.

آخ

خانم

زینب...

سلام الله علیک..

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۲
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی