آرزوهای نزدیک..

آرزوی دور..

پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۱، ۰۱:۲۲ ب.ظ
عنوان وبلاگم آرزوهای نزدیکه

اما یه آرزوی دور دارم..

دوس داشتم روضه خونشون بودم..

نه صدا دارم

نه چیزی بلدم

نه لیاقت دارم..

نه لیاقت دارم..

نه لیاقت دارم....

میشه آرزوی دور دیگه...

آرزو بر جوانان که عیب نیست...

هست...؟

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۳
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۴)

تو صوابش رو بردی
چون با همه وجود خواستی
با خیال راحت خودت رو روضه خون اهل بیت بدون
پاسخ:
نمیتونم
بیانات حضرت آیت الله مکارم شیرازی رد خصوص اتفاقات سوریه و تحرکات صهیونیست - کاری از شبکه نصر تی وی
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?cid=15&lid=6917
سر اون اسمسه که گفتی حالا تو بگو
بعد من نتونستم...
حالا می خوام بگم تجربه مو...
پیش بینی ماها دودوتا چهارتاس...
ولی گاهی اینجوری نیس
خدا اون چیزی که بخواد رو انجام می ده...
حتی اگه دودوتا رو بخواد ده تا کنه راحت میکنه.
پس با اسم وبلاگت موافقم...
آرزوهای نزدیک.
حساب صدا و لیاقت و بلد بودن...
شاید همون دودوتایی باشه که خدا بخواد ده تاش کنه.
پاسخ:
تو بگو میبرمت باز به امضای خودم..
نه نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی