آرزوهای نزدیک..

ارباب منو دریاب..

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۱، ۰۵:۵۹ ب.ظ

 

نداری به کوی ات ز من بی نوا تر

ندیدم کریمی به طاهایی تو..

نداری گدایی به رسوایی من

ندیدیم نگاری به زیبایی تو..

نداری غلامی به تنهایی من

ندیدیم غریبی به تنهایی تو..

نداری مریضی به بد حالی من

ندیدم دمی چون مسیحایی تو..

نداری مریضی به بدحالی من..

ندیدم دمی چون مسیحایی تو..

نداری مریضی به بد حالی من..

ندیدم دمی چون مسیحایی تو..

ندیدم دمی چون مسیحایی تو..

 

دعا کنید این بار برگشتی در کار نباشد..

دعا کنید این بار ..

 مقیم حرم شوم..

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۱۷
رها آرزوهای نزدیک

نظرات  (۱۴)

سلام

زیبا بود ...
بروزم با پادکست افکت و صدا
تبادل لینک ؟

سلام.رسیدن بخیر.
من با فناوری مشکل پیدا کردم!
بروز کردم و ثبت شده اما تو وبم نشون نمیده!!!
در این جور مواقع چه می کنن؟؟؟!!!
پاسخ:

سلام

تشکر

مگه میشه؟؟

مطمئنی تو ثبت موقت نمیره؟

برای من تاحالا پیش نیومده.

سلام

تغییرات مبارک

التماس دعا

پاسخ:

سلام

تشکر

حاجت روا..

رها جان منم عجیب دلتنگشم

من دعا می کنم به آرزوت برسی؛ تو هم واسه لایق شدن من دعا کن

پاسخ:
انشاالله به زودی روزیت بشه
سلام منو به آقا برسون
بهشون بگو خیلی دلتنگشونم
و...
آقا می روم از دست رحم کن...
پاسخ:

آقا دلتنگ همه ی ماست..

انشاالله به زودیه زود بری

خیلی زیبا...دل ما را ...
انشالله بطلبن
التماس دعا

قالب جدید هم مبارک
پاسخ:

انشاالله..

تشکر

میبینم که ترک بلاگفا همه گیر شده !!!
ماهم توراه بلاگیم
اگه سرعت کم دایل اپ بذاره کارامونو بکنیم

راستی رفیق دعا کن...
پاسخ:
حاجت روا آبجی..
خوش بحالت...................
پاسخ:

هعی...

سلام رفیق...رفتی حرم این من بیچار رو یادت نره دعا منی....
حالم خرابه....
پاسخ:

سلام..

دعا کردم همه رو..

انشاالله حاجت روا..

ندیدم دمی چو مسیحایی تو...

خوش به سعادتتون

محتاج دعای خیرتون هستیم

پاسخ:
حاجت روا..
سلام
خانه جدید مبارک
پاسخ:

سلام علیک

تشکر

۱۸ بهمن ۹۱ ، ۰۴:۳۳ ستار(خرابات)

ما خود نمی رویم دوان در قفای کس                آن می برد که ما به کمند وی اندریم

امیدوارم به خواسته ات برسی

یاعلی

پاسخ:

تشکر

heyf shod
nemitonam biam inja
پاسخ:

چرا؟

و منتهی آرزویم مقام وصل توست ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی